Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det står att man ska kunna se ett nytt avsnitt av The Good doctor kl 20:00 på Viaplay och klockan är 20:35 och det inte går. 🤬
 
Stör mig på trafikledningen som mycket väl vet om att jag kör inte en specifik runda just nu pga bristen av toaletter att låna i dessa pandemi-tider. Så har de satt mig å köra den körningen imorrn, jag exploderade och så får man höra ett ta fatt "jag är ledsen" nä du är inte alls ledsen, lätt för dig som sitter inne på en stol och har toan runt hörnet att kunna sätta sig in i situationen. :banghead:

Tycker det är fördjävligt rent ut sagt, var bra sugen på att arbetsvägra imorgon... hade allt varit normalt och ingen pandemi hade ja kunnat köra den rundan, men inte nu när de inte finns toaletter att låna när man passerat en viss ort.....
Inte så smidigt som tjej...... :arghh::rage:
 
ett tafatt "jag är ledsen" nä du är inte alls ledsen, lätt för dig som sitter inne på en stol och har toan runt hörnet att kunna sätta sig in i situationen. :banghead:
Ser att ja visst störde mig såpass rejält att min svenska grammatik flög ut genom fönstret.
skulle stå något i stil med att det inte går att sätta sig in i situationen .
Sen va de lite nonchalant "men de finns väl nån mack" näää det gör det inte där, inte där det går att gå in med 24m.... yay kommer bli så kul imorrn, kommer inte dricka speciellt mycket då jag inte vill bli kissenödig....sen lär ja få huvudvärk pga vätskebrist... yay kul.....
 
Ser att ja visst störde mig såpass rejält att min svenska grammatik flög ut genom fönstret.
skulle stå något i stil med att det inte går att sätta sig in i situationen .
Sen va de lite nonchalant "men de finns väl nån mack" näää det gör det inte där, inte där det går att gå in med 24m.... yay kommer bli så kul imorrn, kommer inte dricka speciellt mycket då jag inte vill bli kissenödig....sen lär ja få huvudvärk pga vätskebrist... yay kul.....
Ta med dig en hink att kissa i.

En manlig bekant till mig kissade i dunk vid långkörningar där det inte fanns toaletter. Han använde den även på vissa övernattningsställen där det inte var säkert att stiga ur lastbilen
 
Sommar och sol, och har jag kort tight kjol SÅ SKRÄMMER JAG SKITEN UR OMGIVNINGEN! 🩸🩸🩸🩹
IMG_20210608_211559.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
En bekant på fb har just skrivit på facebook om sin fotsvamp, på sin feed dessutom :cautious: Jag har inga problem med sånt, är som hyffsat härdad med allt vad svamp, bakterier etc kan orsaka i och med jobbet, men när det är en bekant på fritiden så är det lite över gränsen i min åsikt :arghh: och varför tyckte hen ens det var en bra idé att lägga ut det på Facebook för allmän kännedom? Hen sökte inte efter tips eller nåt, bara berättade om det och behandlingen :confused: Så störigt :arghh:
 
Jag har raderat ett sidospår som började bli tjafsigt och riskerade att deraila hela tråden.

Jag har även lagt in bilderna på sår/skador i spoilers eftersom det var väldigt stora bilder, så slipper de som är känsliga (däribland jag själv :o) mötas av det när de öppnar tråden.

/Mod
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 274
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 832
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 864
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 985
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp