Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig som sjutton på att jag får värmeplitor i ljumskarna och en liten bit ut på insidan av låret så fort det är sommarhalvåret. Ser jättesnyggt ut med små finnar :meh: känner mej verkligen jättesexig nu
 
Man har alldeles rätt till att ta mikropauser under arbetsdagen, när det passar. Men det blir väldigt lite OS, på den tiden.

(Tittade på fotbollsfinalen på jobbet idag - men inte på arbetstid, perfekt med flextid att ta ut.)
Absolut. Det var inte det jag avsåg med min kommentar.
 
Man har alldeles rätt till att ta mikropauser under arbetsdagen, när det passar. Men det blir väldigt lite OS, på den tiden.

(Tittade på fotbollsfinalen på jobbet idag - men inte på arbetstid, perfekt med flextid att ta ut.)dubbelt
 
Jag har slutat se på sådana filmer, det känns bara förjävligt. Förstår inte alls vad som är feelgood med dem.
Edit: undantaget "Mans best friend" för att den faktiskt är rätt kul och kult och hunden är fantastisk. Originellt tema i alla fall. :D
 
När man ska sälja nått och folk vill att man ska skicka. Och så fort man ens nämner att dom får betala frakten så försvinner dom fortare än en avlöning. Jag ser det som självklart att man betalar frakten om man vill att folk ska skicka det man har köpt. Om frakten ingår så kommer ju varan vara dyrare och då vill dom inte ha den för det. Blir så less på snåla människor. Snål kan man va utan att vara dum eller rent av oförskämd
 
På mitt tidigare jobb hade mitt team en tv i övervakningen. Den ställdes dit i samband med terrordådet 11/9 och användes bara vid stora incidenter när vi behövde ha nyheterna på. Den prioriteringen styrde vi själva.

När det var OS eller VM då minsann dök högsta chefen upp och "skulle bara se Anjas åk" eller "5 minuter på matchen under lunchen"...
 
Jag stör mig på att jag inte hittar nagellacksborttagning i mataffären längre? Har letat i hela närområdet utan resultat :cautious:
 
På att bröd jag fryser ofta får ”frysbränna” även om jag använder fryspåsar (ibland fuskar jag och fryser i brödpåsen). Trist!
 
Att min LAN vlc inloggning plötsligt inte fungerar. Av någon anledning måste jag logga in varje gång. Har fungerat perfekt tills idag när lösenordet inte fungerar trots att det är samma som tidigare. Jag blir tokig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 851
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 235
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 093
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 412
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp