Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite på temat om folks kommentarer - jag har länge stört mig på de som lämnar omdöme och ger typ 3 stjärnor med motiveringen "Har inte hunnit packa upp *varan* än". Ja men vänta med att ge betyg då, för nu blir ju produktens totala betyg lägre vilket gör djungeln ännu svårare att navigera i när en vill köpa något nytt 🤦
Jag har sett lägsta betyg satt och då med motiveringen att personen inte tänker köpa då färgen är så ful. Är det en plats för recension eller dagbok? who knows? Porta 50-talister från internet.
 
Det är väl de där j*vla automatiska mejlen/meddelandens fel. En del människor verkar tro att det är ett personligt handskrivet meddelande, riktat bara till dem, och som måste svaras på direkt. Det går liksom att svara senare, eller inte alls för den delen 🤷‍♀️🤦‍♀️
Haha ja, tänk att sånt ska vara så svårt att förstå :D
Jag har sett lägsta betyg satt och då med motiveringen att personen inte tänker köpa då färgen är så ful. Är det en plats för recension eller dagbok? who knows? Porta 50-talister från internet.
En väldigt stor hjälp för mig ju när jag söker runt på nätet efter saker att köpa... 🤪:laugh:
 
Stör mig på att bågen i min bästa bh just försökte göra ett rymningsförsök. Blir väll att söka fram någon typ av lappverk nu (och sedan bereda mig på att köpa ny bh) :meh:

Stör mig också på att det inte finns drive-in luckor på matbutiker, just för när man bara ska ha en mjölk (eller chips som nämnts här). Vet också att en del barnföräldrar skulle vara glada att inte behöva baxa barn ur bilen när man bara ska ha några få saker.
En bensinmack här hade så förut, men den macken stängde.
(Ja, jag förstår ju att det inte är speciellt realistiskt att utföra, men man kan ju önska och drömma :D )
 
Stör mig på att bågen i min bästa bh just försökte göra ett rymningsförsök. Blir väll att söka fram någon typ av lappverk nu (och sedan bereda mig på att köpa ny bh) :meh:

Stör mig också på att det inte finns drive-in luckor på matbutiker, just för när man bara ska ha en mjölk (eller chips som nämnts här). Vet också att en del barnföräldrar skulle vara glada att inte behöva baxa barn ur bilen när man bara ska ha några få saker.
En bensinmack här hade så förut, men den macken stängde.
(Ja, jag förstår ju att det inte är speciellt realistiskt att utföra, men man kan ju önska och drömma :D )
Men gud vilket genialiskt påfund. Vill nästan öppna en sån själv 😂
 
IMG_20211016_210106365.jpg

Alltså... VARFÖR?! :confused::confused::banghead:

(Maken råkade köpa istället för cider... För andra gången :cautious:)
 
Postmord (eller möjligen Citygross) :banghead:

Igår vid 9.35 fick jag sms om att jag har ett brev att hämta ut på Citygross. Idag vid lunch kommer jag till Citygross. Men nej, de säger att brevet inte finns där.
Det är tydligen så att trots att jag får ett sms att jag kan hämta brevet så kanske det inte kommer dit förrän på måndag.
Det verkar som en smidig lösning. Typ.

Kollade på hemsidan och när jag spårar brevet så står det att det finns att hämta ut. Således vet jag inte om det är Postmord eller Citygross som är de största idioterna.
 
Allt raljerande kring andras kostval. Jag blir fan matt bara av att se en tråd med ordet 'vegan' i titeln nu eftersom det verkar få så många att se rött...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 080
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 427
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 157
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 003
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp