Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom upp på Facebook. Sjukaste jag sett på längre. Helt stört att de verkar nöjda över detta?? Snacka om noll koll?! 1982 ringde och ville ha tillbaka sina bajsbruna aluminiumportar..

C8C8C51B-1770-43DF-9F1D-983AD0755849.jpeg
 
Idiotiska stämplar som kräver ett geni för att byta dynkassett :rage::arghh: och varför har man halvdana bilder utan en enda hänvisning till deras tydliga instruktion på Youtube?! Hittade instruktionen efter jag lyckats låsa stämpeln i ett läge :banghead: väntar nu på svar från företaget den köptes från. "Så enkelt och billigt att byta kassett istället för att köpa en ny stämpel", definitivt inte 🤬
Det löste sig - en kollega använde våld och en skruvmejsel, jag trodde seriöst stämpeln skulle gå sönder och var fullt beredd köpa en ny... men helt plötsligt gick den till sig och sen funkade den perfekt O_o
 
För en gångs skulle gjorde jag mig till och köpte fågelmat.

Tror ni de otacksamma fågeljävlarna rört maten? Näe, de har inte rört den. :meh:

Får skänka den andra förpackningen till grannen som har matat hela vintern.
Är det längesen du hängde ut fågelmaten? Jag matar "mina" fåglar varje vinter men det är alltid trögt i starten innan de kommer igång ordentligt. Tar iaf tre dagar🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 014
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 970
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 549
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 150
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp