Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någonting hände som gjorde att jag gick från glad till grinig nu under den senaste timmen, men jag har glömt bort vad det var. Så nu sitter jag alltså här och känner mig lite småtjurig utan att riktigt veta varför. Skitstörigt ju! :cautious:
 
@Thaliaste då är bara obehörig i spårområde.

Oavsett var personen har för syfte va i spårområdet, har inte behörighet(utbildning, reflexväst och dessutom ett skäl t.ex jobb) vara där så är denne obehörig.

Ok, tack 👍 Det var så jag trodde men blev förvirrad över exemplet, som jag uppfattade som att någon var på spåret i avsikt att ta sitt liv, men inte nödvändigtvis lyckats.
 
Mina små liv har vräkt i sig 25 kg jordnötter hittills, är i valet och kvalet om jag ska köpa en ny säck, hinner de äta upp den innan den blir gammal före sommaren? Hampan funderar jag på att hoppa över den här gången, det känns mest som de bara slänger ner den på marken.
 
Sedan oktober är det någon som använder mitt mobilnummer och lämnar intresseanmälningar osv på alla möjliga och omöjliga företags hemsidor som jag sedan får samtal och sms ifrån :banghead:
Från början i mitt namn, sedan i en ett okänt namn och nu i min exmakes namn. Man skaffa dig ett liv din idiot! :arghh::wtf:
 
Sitter med kofta, sjal och infravärmare på jobbet och fryser. Kollegorna har på sig mössor och jackor. Tidigare hade vi problem med värmen, +27 grader inomhus. Nu har de fixat ventilationen så alla sitter och fryser. Om de inte blir löst omgående kommer vi åka och köpa element som vi ställer upp vid varje arbetsplats. 🤬

Igr när vi kom hit var alla element nerskruvade så vi trodde det skulle räcka med att skruva upp värmen för fullt, men vad hjälper det när kyla blåser ner från takventilationen. 🥶
 
Sedan oktober är det någon som använder mitt mobilnummer och lämnar intresseanmälningar osv på alla möjliga och omöjliga företags hemsidor som jag sedan får samtal och sms ifrån :banghead:
Från början i mitt namn, sedan i en ett okänt namn och nu i min exmakes namn. Man skaffa dig ett liv din idiot! :arghh::wtf:
Men oj vad sjukt! Tror du att du vet vem det är som gör så?
 
Sitter med kofta, sjal och infravärmare på jobbet och fryser. Kollegorna har på sig mössor och jackor. Tidigare hade vi problem med värmen, +27 grader inomhus. Nu har de fixat ventilationen så alla sitter och fryser. Om de inte blir löst omgående kommer vi åka och köpa element som vi ställer upp vid varje arbetsplats. 🤬

Igr när vi kom hit var alla element nerskruvade så vi trodde det skulle räcka med att skruva upp värmen för fullt, men vad hjälper det när kyla blåser ner från takventilationen. 🥶
Låter som att inte värmeväxlaren till ventilation går som den ska?
 
Låter som att inte värmeväxlaren till ventilation går som den ska?
Ingen aning, de har varit problem med hur ventilationen är dragen i över två år. Det är en reservplats som inte varit dimensionerad för att användas som den gör nu, t ex har vi ett fullt utrustat kök som vi första månaderna inte fick steka mat varken på spisen eller i ugnen för då gick brandlarmet. :banghead: Nu fungerar köket sedan 1,5 år men vi har suttit med + 27 tidigare och under hösten byggdes ventilationen om så när vi kom ut igår skallrade vi tänder.

Ena kollegan frös ända in i märgen när hon skulle sova igår, jag har suttit med uppdragna axlar i kofta och sjal så jag hade/har värk. Nu sitter jag med en infravärmare vi hittade igår och solen värmer lite genom fönstret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 011
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 965
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 546
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 147
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp