Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att precis alla, ALLA, ska ha covid 1,5 vecka innan mitt kejsarsnitt? Som att det inte är nog med RS virus med nyfödd så ska även den globala pandemin slå fullkomligt i taket inför operation och första veckorna hemma. SÅ JÄVLA GÖTT och INTE ALLS VÄLDIGT KRITISKT.
 
Känner igen det där.
Skönt att det inte bara är jag...😁

Idag blev resultatet att jag handlade en sån där liten påse ostbågar typ 40g samt färdig pizzadeg på extrapris. Pizzan blev helt ok och en hel del som behövde ätas upp blev topping. Jobbar hemifrån den här veckan så får bli antingen omelett eller färsk tortellini till lunch de närmsta dagarna så hinner jag med att fixa det på lunchrasten.
 
Fortsätter störa mig på psykiska sjukdomssymtomterrorn. Så fort man ska göra något annat än sitta hemma och uggla så dyker tankarna upp. Har jag inte liiite ont i halsen ändå. Snorar jag inte ovanligt mycket. 🤔 Snälla hjärna, jag är ju frisk.
 
Idiotiska stämplar som kräver ett geni för att byta dynkassett :rage::arghh: och varför har man halvdana bilder utan en enda hänvisning till deras tydliga instruktion på Youtube?! Hittade instruktionen efter jag lyckats låsa stämpeln i ett läge :banghead: väntar nu på svar från företaget den köptes från. "Så enkelt och billigt att byta kassett istället för att köpa en ny stämpel", definitivt inte 🤬
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 304
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 409
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 993
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 864
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp