Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterar mig på min telefon och facebook-appen.
Plötsligt kan jag inte skapa inlägg. Bara "händelser" vilket jag inte är det minsta intresserad av.

Jag tänkte helt simpelt lägga ut en bild med en kommentar och det gåååååår inte att göra längre. På datorn går det utmärkt, men det är ju inte där jag har mina foton.:rage:
 
Vad fan.. Hittade ups lapp på mattan i hallen. Dom kan inte ha ringt på dörren då jag borde ha hört det. 20 min efter dom varit här... :(
Lägger till min telefon som störningsmoment idag.
Det kan vara så att han försökt ringt och därför var hans numret uppskrivet på lappen.

Men då min telefon fått för sig att strejka och inte kunna ringa till/från idag. Har ju använt den som vanligt med messenger och sms så inte märkt något..
Har iallfall begärt att paketet ska skickas till utlämningsställe så får se när det kommer dit. Synd att det är åt fel håll bara men men...
 
IMG_20220518_232131.jpg

På detta. Jag fattar att de måste vara noga när man ansöker om pass till barn, inget mot det.. Jag stör mig snarare på att jag var korkad nog att tro att de där rutorna var något de skulle fylla i. 😖
Så nu behöver jag krångla med att få ny underskrift, vilket bara det i sig tar något enormt mycket energi pga en aningens frostig relation till barnens pappa.. Som jag inte heller vet när jag träffar nästa gång..
Och att det dessutom antagligen blir en ännu något längre tid innan passen blir klara med handläggningstid efter komplettering..
Tur att jag lyckades panikboka en tid till idag när jag insåg att min tidigare bokning som var till 1/6 inte alls var en garanti för att hinna få hem pass till 1/7 :crazy:
 
Och störning nr 2: min panikbokade passtid idag var till 20.50, vilket egentligen är alldeles för sent såhär mitt i veckan.. Dessutom med 45min körning enkel väg. Tänkte att det får gå.. Vi var klara 22.15 :crazy: :banghead:
 
Den kassa sorteringen av inlägg på fb. Kollar mycket på flödet från grupperna jag är med i. Får ständigt upp samma inlägg trots att jag döljer dem direkt. Grupperna är så pass aktiva att det borde dyka upp nya inlägg nästan hela tiden men ändå ser jag bara samma. NU fick jag upp ett jag inte sett som är 3 dagar gammalt med ett 24h erbjudande på tyg. Men studsmattan som är till salu vägrar vara dold och annonsen har jag sett säkert 10 gånger nu 😡
 
Jag ska äntligen få nytt golv i lägenheten. Golvläggaren ringer och undrar om han kan komma förbi idag och mäta. Näe. Jag sitter ju faktiskt på jobbet. Det är tydligen svårt för en del att förstå att man inte kan vara hemma vilken dag som helst, hur som helst.

Fick sen en dag i nästa vecka (som tydligen är väldigt långt fram i tiden om man ska gå efter hans reaktion) som han kan komma förbi på.

Nu måste jag bara städa lite i det totala kaos som är mitt liv. Eller. Lägenhet menar jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 549
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 029
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 966
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 182
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp