Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig också på värken som har smugit på i axlar och rygg igen. 5 veckor kvar till botox mot migrän och likt de senaste gångerna börjar det värka vid den här tiden igen i just axlar och rygg. Jag längtar!

Jag gör mina rörelser vareviga kväll som vanligt för att minska värken (den hade varit värre utan), men nu känner jag att kroppen faktiskt är aningens gammal och sliten, jag har haft ont sedan jag var tonåring och men det var först för ett tag sedan jag märkte att botoxen tog en hel del av den värken också- och visar hur det känns när effekten där avtar, förutom att "trycket" och värk i huvudet förstås ökar. Jag tror min viktnedgång har gjort skillnaden mer tydlig också.

Så botox mot migrän var 12 vecka är plötsligt dubbelt så viktigt för mig. Jag som inte ens trodde det ens skulle hjälpa mot migrän, alla har sagt att "du har huvudvärk pga din dåliga syn, finns inget att göra" sedan jag var 10 år och jag har fått finna mig i det helt enkelt. Tills för några år sedan när botox föreslogs, och ingen är lyckligare än jag att migränen och huvudvärken (och värk i rygg och axlar också) har minskat så mycket. Det fanns visst något att göra ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Stör mig också på värken som har smugit på i axlar och rygg igen. 5 veckor kvar till botox mot migrän och likt de senaste gångerna börjar det värka vid den här tiden igen i just axlar och rygg. Jag längtar!

Jag gör mina rörelser vareviga kväll som vanligt för att minska värken (den hade varit värre utan), men nu känner jag att kroppen faktiskt är aningens gammal och sliten, jag har haft ont sedan jag var tonåring och men det var först för ett tag sedan jag märkte att botoxen tog en hel del av den värken också- och visar hur det känns när effekten där avtar, förutom att "trycket" och värk i huvudet förstås ökar. Jag tror min viktnedgång har gjort skillnaden mer tydlig också.

Så botox mot migrän var 12 vecka är plötsligt dubbelt så viktigt för mig. Jag som inte ens trodde det ens skulle hjälpa mot migrän, alla har sagt att "du har huvudvärk pga din dåliga syn, finns inget att göra" sedan jag var 10 år och jag har fått finna mig i det helt enkelt. Tills för några år sedan när botox föreslogs, och ingen är lyckligare än jag att migränen och huvudvärken (och värk i rygg och axlar också) har minskat så mycket. Det fanns visst något att göra ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så härligt att du hittat något som hjälper!

Du kan inte tidigarelägga tiden?
 
Så härligt att du hittat något som hjälper!

Du kan inte tidigarelägga tiden?
Ja, jag är glad för det, tar inte bort det helt men minskar det och kortar anfallen och intensiteten.

Nja, man får det var 12 vecka, så det är bara att vänta tiden ut tyvärr.
 
9C2C6D4C-EB28-405D-953D-93C3DE16BC62.png


Jag har fått ett paket. 😅

( eller ja ok två )
 
Paketet jag beställde och valde postnord-leverans på levereras istället med Instabox. Samma utlämningsställe men jag vill verkligen inte använda box-lösningarna. Jag tycker inte om dom. Särskilt inte när det är på samma ställe som posten har utlämningsställe, då ser jag verkligen noll anledning till det.
 
Paketet jag beställde och valde postnord-leverans på levereras istället med Instabox. Samma utlämningsställe men jag vill verkligen inte använda box-lösningarna. Jag tycker inte om dom. Särskilt inte när det är på samma ställe som posten har utlämningsställe, då ser jag verkligen noll anledning till det.

Oj! Jag älskar boxarna! Man slipper stå i kö och trängas med folk. Man bara går dit, hämtar sitt paket. Snabbt och enkelt! What's not to love?
 
Att de översta boxraderna är så högt placerade att man inte når dem?

Ja, jag har funderat över det. Hur ska jag få ut mitt paket om de läggs där. Men det löser sig nog. Det har dock inte hänt än att nåt paket varit så högt upp.

Jag stör mig bara så enormt mycket på de vanliga utlämningsställena för det är alltid jättemycket kö oavsett när man kommer dit!
 
Oj! Jag älskar boxarna! Man slipper stå i kö och trängas med folk. Man bara går dit, hämtar sitt paket. Snabbt och enkelt! What's not to love?
Att det inte ligger de saker jag beställt i boxen när jag kommer dit?

Det är minst lika mkt trängas då de står där kön till postutlämningen är, det är dessutom väldigt sällan kö dit. Så om jag identifierar mig i appen och visar fram telefonen för dom att scanna så tar det inte längre tid
 
Att det inte ligger de saker jag beställt i boxen när jag kommer dit?

Det är minst lika mkt trängas då de står där kön till postutlämningen är, det är dessutom väldigt sällan kö dit. Så om jag identifierar mig i appen och visar fram telefonen för dom att scanna så tar det inte längre tid

Vilken dålig placering! Här står de så att man inte behöver gå hela vägen in. Mycket smidigt! Bara en gång har det varit nåt fel och då kom paketet dagen efter istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 404
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 894
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 894
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 042
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp