Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
I november städade jag en back med papper och hittade ett oanvänt kuvert med julfrimärke. Tänkte att jag skulle använda det nu i december när det gäller som fullt porto men nu kan jag inte hitta det. :meh: Har kollat där jag har brevpapper och kort men nä. Borta.
 
Citat från artikeln:
”Mannen skriver i sin anmälan att han besökte naprapaten i somras för att han hade huvudvärk …”

Så blödningen kan ha funnits där redan innan behandlingarna.

Tack, jag har läst artikeln. Läste du också: "Läkare har sagt till mannen att åkommorna måste ha uppkommit genom yttre våld. De uppmanade också mannen att anmäla händelsen till IVO."

Finns inte en suck att jag som lekman sitter och bagatelliserar risker vid manipulering av nacken på ett onlineforum. Dvs det är absolut bäst att @Nytant pratar med sin behandlare om vad som är ok.
 
Att det tog 2 timmar att gå till affären, hämta ett paket i instabox (precis innanför dörrarna, behöver inte ens gå in i affären) och gå hem. Det tar i vanliga fall 30 min när mini är med. 10 min om jag är själv. Resterande tid idag gick åt till att få upp mini från marken och ta oss framåt. :meh::meh: Igen och igen och igen
 
Men oj. Ledningen ligger inte på frostfritt djup?

När vi blev utan vatten hade en koppling frusit isär. Men det var på gårdsplan.
Det är inte mycket på den här gården som är som det ska. De som bodde här innan mig gjorde hellre än bra på allt. Och gjorde allt själva.
Jag paniklöser sakerna efter hand de dyker upp. Har redan grävt upp hela stallplan och bytt rör där så det borde jag inte behöva göra igen.
 
Jag har också en order där nu som jag väntar på... Tre böcker. Två finns i lager och en väntar de på. Som vanligt är det den engelskspråkiga boken som tar en evighet att trolla fram.... Jag beställde den 4 december, och tyckte att jag var ute i GOD tid. De har aviserat att ordern är försenad, men beräknar fortfarande min leverans till måndag. Vi får väl se.....
Jag beställde målarböcker med HP-motiv till mitt barnbarn. Båda böckerna finns i lager!
 
Stör ihjäl mig på kvällstidningarnas ständiga katastrofrubriker (den ena konstigare än den andra). Dagens bästa: "mildluft-attack" på väg (omg, det blir ingen vit och svinkall jul!) nej, för ett par timmar sedan var det ju "chock-kylan" som var ett problem 🙈🙄. Måste sluta läsa sånhär skit.
 
Alla jäkla reklam-mejl som svämmar över min inkorg :arghh:

942758FE-101C-40F0-B30C-D68D52425AD0.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 205
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 289
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
6 945
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 457
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Gräs i näshålan?
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp