Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Noll förståelse för gränser har dom i alla fall. :laugh::yuck:

Helst vill dom stirra en i ögonen som någon slags galen kossa med. Har varit med om att dom plockat av min enorma solhatt för att dom "vill kunna se mig i ögonen".
Det påminner mig om veterinären som uppenbarligen hade stort behov av att se mig i ögonen när hen pratade med mig och därför liksom böjde sig lite så hen såg ut som om hen tittade under lugg för att se mina ögon under kepsens skärm :laugh: Det såg så roligt ut att jag hade svårt för att hålla mig för skratt.
 
Folk som v a r j e gång de ser någon typ av vilt djur i närheten av där de bor, handlöst kastar sig över tangentbordet, letar reda på lokalgruppen och basunerar ut denna nyhet. 📢📢 "Bla bla djur vid fd tant Agda Anderssons grannes gamla ställe" 📣📣
Gärna kombinerat med "kör lugnt"

1) många har ingen som helst jäkla aning om var tant Agda Anderssons grannes gamla ställe ens är nånstans..

2) djuren har inom väldigt kort förflyttat sig från tant Agda Anderssons grannes gamla ställe

3) förhoppningsvis håller de som är ute och kör precis just den lilla stunden koll på vägen och inte på facebook

Slut på rant.
 
Folk som v a r j e gång de ser någon typ av vilt djur i närheten av där de bor, handlöst kastar sig över tangentbordet, letar reda på lokalgruppen och basunerar ut denna nyhet. 📢📢 "Bla bla djur vid fd tant Agda Anderssons grannes gamla ställe" 📣📣
Gärna kombinerat med "kör lugnt"

1) många har ingen som helst jäkla aning om var tant Agda Anderssons grannes gamla ställe ens är nånstans..

2) djuren har inom väldigt kort förflyttat sig från tant Agda Anderssons grannes gamla ställe

3) förhoppningsvis håller de som är ute och kör precis just den lilla stunden koll på vägen och inte på facebook

Slut på rant.

Jag brukar även störa mig på dom i den lokala gruppen som varnar så fort dom ser en räv i närheten av där jag bor. Som att det är en flock vargar eller björn som vandrar omkring.
Är inte så att vi bor mitt i stan heller. Är ju skog åt alla håll kring byn. Jag har tittat ut genom köksfönstret (min lägenhet är på bottenplan)och sett rådjur kika in.😂
 
Jag brukar även störa mig på dom i den lokala gruppen som varnar så fort dom ser en räv i närheten av där jag bor. Som att det är en flock vargar eller björn som vandrar omkring.
Är inte så att vi bor mitt i stan heller. Är ju skog åt alla håll kring byn. Jag har tittat ut genom köksfönstret (min lägenhet är på bottenplan)och sett rådjur kika in.😂
Jag tycker dock en varning om räv i området är jättebra. Då håller jag extra koll på mina höns. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 321
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 135
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 237
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 305
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp