Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag inte får svar på mitt sms. Personen brukar ibland inte svara så borde inte bli besviken. Blir ändå det varje gång 🙃

Vet inte om jag stör mig mest på mig själv eller ickesvaret…
Hade en vän som kunde svara en månad senare. För "han hade inte haft tid". Han svarade i telefon dock. Såg textmeddelande som brev, typ. De behövde inte svaras på direkt, inte ens om där fanns en fråga. :banghead:
 
Så frustrerande!
Haf kollat min mail typ tusen gånger senaste veckorna i hopp om att få ett specifikt mail. Ikväll mailade jag och frågade om mailet, visade sig att jag fått det för två veckor sedan. Det hade fastnat i skräpposten.
Medan jag var där inne och kollade så hittade jag även ett annat viktigt mail.
 
Det är jättebra att det varnas. Hade uppskattat det också om jag hade djur som kunde vara byte. :)
Men ibland känns det som att vissa går till överdrift då räven direkt ska skjutas i princip.
Själv stör jag mig något enormt på allt rovdjurshat som frodas runt om i landet med årets vargjakt som årets bottennapp. :arghh:

Räven är en del av vår fauna, jag har höns, tar räven en höna är det mitt eget fel och inte rävens, det är mitt ansvar att skydda mina höns. Jag ljuger utan att skämmas det minsta när någon jägare frågar om jag sett någon räv nyligen, de har tillräckligt med djur att skjuta utan att jag ska tala om var viltet finns. 😡
 
Facebook har gjort nån uppdatering så ”lägg till vän” följer med hela tiden när man kollar deras sida. Så idag när jag stalkar folk jag inte är vän med har jag råkat trycka på ”lägg till vän” 2 gånger!! Tur det går att ångra men tänk om man missar 😂
 
Facebook har gjort nån uppdatering så ”lägg till vän” följer med hela tiden när man kollar deras sida. Så idag när jag stalkar folk jag inte är vän med har jag råkat trycka på ”lägg till vän” 2 gånger!! Tur det går att ångra men tänk om man missar 😂
Oh, the horror 😱 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 431
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 450
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 298
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 913
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp