Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Ser trevlig ut! Lite skeptisk mot märket bara. Det är samma märke som den vi har ni som börjat läcka i en fog.
Ja, jag köpte föregångaren till denna till mamma men den hade utgått när jag skulle köpa min. Kanske bra det då hennes också började läcka efter kanske tre år. Hon hade en i borstat stål som var liksom lite fyrkantig i designen. Undrar om ni hade samma.

Jag har bara haft min i ett år så hållbarhet vet jag inte så mycket om ännu.
 
Ja, jag köpte föregångaren till denna till mamma men den hade utgått när jag skulle köpa min. Kanske bra det då hennes också började läcka efter kanske tre år. Hon hade en i borstat stål som var liksom lite fyrkantig i designen. Undrar om ni hade samma.

Jag har bara haft min i ett år så hållbarhet vet jag inte så mycket om ännu.

Det kan nog vara samma! Borstat stål och lite fyrkantig.
 
När parkeringsbot utdelas på min personligt hyrda -med kontrakt- privata parkering, då blir jag en smula irriterad = har ägnat morgonen åt att meddela parkster, securitas, securitas p-bolag att ge fan i min privata parkering 🤬



De jag hyr parkeringen av skulle även de ta ett snack med sin kontakt inom securitas, nån måtta får det vara liksom..!
 
Senast ändrad:
Att man inte kan filtrera på bettstorlek på fagers hemsida. Sjukt irriterande då inte alla de säljer verkar finnas i 9,5 som min lilla häst behöver. Färg går däremot att filtrera på...


Jag söker ett nytt låshus till en dörr. Det gamla kommer givetvis från en okänd tillverkare i Långtbortistan som använder andra mått än alla andra.
Men det störiga är att det på många återförsäljares sidor inte går att söka modell eller storlek, men det går bra att söka enligt färg. Färg? Hur kan det spela någon roll vilken FÄRG ett låshus har? :confused:
Jaha, nästa websida där man inte kan söka på ett vettigt sätt!
 
Att man inte kan filtrera på bettstorlek på fagers hemsida. Sjukt irriterande då inte alla de säljer verkar finnas i 9,5 som min lilla häst behöver. Färg går däremot att filtrera på...
Jag kunde filtrera på storlek för bara någon vecka sedan? Då jag sökte i den ”udda” storleken 100.
Dubbelkollade och kunde göra det även nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 384
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 077
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 110
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
106 048
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stallstövlar, vilka håller?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp