Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag störde mig på att grannen ovanför har fest, så när volymen blev högre och högre allt eftersom så gick jag till slut upp för en liten stund sedan och ringde på. Han öppnade och såg så JÄVLA FRÄSCH UT med perfekt frilla och stort vitt leende och där stod dötrötta småbarnsmamman (jag) i curryfläckig mjukisdräkt och vilt rufsigt hår och ba ”Nu är det dags att sänka volymen” och han ba ”Jaa, visst, självklart, då gör vi det!”

Hur vååååågar han stå där och vara så jävla snygg och trevlig när jag står där och är sliten och grinig?! Va?! VA?!?!? :mad::mad::mad::mad::mad: URSÄKTA MIG JAG SKA FAKTISKT UPP TIDIGT TILL IKEA MED BARNEN IMORGON buhuuuu fan också när blev jag såhär gammal och tråkiiig :nailbiting:

Tror ni de dämpade sig då?! JA DET GJORDE DE! :mad: De är inte bara snygga och har kul, de är skötsamma också! Man kan ju bli förbannad! #mindervärdeskomplex #läggdags
 
Jag går ut i skogen ändå. Jägarna äger inte skogen, de får samsas helt enkelt.
Jag tycker inte det känns bekvämt att knata längs små stigar i ett område där jag vet att det sitter folk med vapen på pass.
Vissa lag ställer ut skyltar med Jakt pågår. Men de flesta gör inte det.
De finns väldigt vettiga jägare och så finns det några äldre (oftast män) som egentligen inte borde sitta på pass.
Som den äldre jägare som sköt en man i magen när han stod inne i sitt eget hus. Det laget hade inga skjutprov.
 
Som den äldre jägare som sköt en man i magen när han stod inne i sitt eget hus. Det laget hade inga skjutprov.

Gissningsvis siktade skytten inte medvetet på mannen i huset och mot dåligt kulfång och dito omdöme hjälper inga skjutprov i världen.
 
Jag tycker inte det känns bekvämt att knata längs små stigar i ett område där jag vet att det sitter folk med vapen på pass.
Vissa lag ställer ut skyltar med Jakt pågår. Men de flesta gör inte det.
De finns väldigt vettiga jägare och så finns det några äldre (oftast män) som egentligen inte borde sitta på pass.
Som den äldre jägare som sköt en man i magen när han stod inne i sitt eget hus. Det laget hade inga skjutprov.
Här sätts det aldrig ut skyltar så jag får ge mig ut i skogen till fots eller häst och chansa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 337
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 330
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 152
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 816
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp