Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du handdiskmedel eller maskindiskmedel? För mig har det blivit strålande rent av att stå i blöt i hink/diskho med några doser maskindiskmedel över natten :)
Ah, vanligt Yes har jag kört med. Eventuellt är den nu dugligt ren efter duschningen men återstår att se när den torkat :D
 
Tror jag fått biverkningar av nya medicinen. Hosta och klåda. Har inte hostat på några timmar nu men klådan kommer lite diffust på punkter här och där. Det är alltså ingen hemsk klåda men jag har bara tagit medicinen i två dar. Få se om det blir värre. Man kan tydligen vara allergisk mot ämnet i den.
 
Haha. Försök som ensam kvinna, utan sällskap med sig, köpa bil.
Har t.o.m. fått frågan om vilken färg jag tänkt mig.
:rofl::rofl::rofl:
Det är väl inget konstigt? Sist jag köpte bil visste jag att jag ville ha en liten röd bil. Men jag funderade på flera olika bilar. Liten och röd kommer ju i ganska många varianter.
 
I mitt facebookflöde dyker det upp en kille som torkar maträtter för att laga och äta den ute i naturen.
Ungefär varannan kommentarer är "men du måste ju ändå ta med dig vattnet", varför tar du inte bara med dig en termos/kylbag/burkar med mat istället" "men då måste du ju ha med en kastrull?"

Till och med när han stod helt omgivning av snö i videon kom "men du måste ju ändå bära med dig vattnet" kommentarer...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 293
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 200
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 278
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 589
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp