Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en kollega som aldrig googlar saker utan hellre stör oss andra när vi jobbar för att få svar på alla sina frågor. Trots att han sen googlar för att kolla "så det du sa stämmer".

🙄

Min man igår: vad är det man har för ingredienser i pico de gallo?
Jag: GOOGLE är precis lika tillgängligt för dig som det är för mig, varsågod att kolla själv.
Tips: Kontra med en passiv aggressiv länk nästa gång! :D Exempel dedikerat till @Fruentimber s man: https://letmegooglethat.com/?q=pico+de+gallo+recipe
 
Det är äggjakt på jobbet, jag är på extremt dåligt grundhumör, det blir inte bättre av att alla frågar mig om dessa jävla ägg. Ja jag är överallt och städar, men jag har inte tid att leta några jävla ägg, jag får dessutom inte vara med och leta så jag bryyyyyyr mig inte.
Ja jag håller på få tokspel 😂
 
Det är äggjakt på jobbet, jag är på extremt dåligt grundhumör, det blir inte bättre av att alla frågar mig om dessa jävla ägg. Ja jag är överallt och städar, men jag har inte tid att leta några jävla ägg, jag får dessutom inte vara med och leta så jag bryyyyyyr mig inte.
Ja jag håller på få tokspel 😂
Men jösses vad fjantigt
Äggjakt på jobbet då hade jag gott hem
 
Folk som envisas med att RINGA.

SKICKA ETT MAIL, ETT SMS ELLER SKRIV PÅ MESSENGER. :arghh:
Speciellt då det gäller saker i stil med: här är det utländska kontonumret med 427 siffror, en adress på ett språk jag inte kan och så kan du gärna skriva den här tre meningar långa hälsningen, du hinner väl kontakta blombudet i nämnda land före lunch? Eeeh... jag jobbar, har inget att skriva med annat än tusch på tejp, och omkring mig når ljudet 85 dB.
 
Det är äggjakt på jobbet, jag är på extremt dåligt grundhumör, det blir inte bättre av att alla frågar mig om dessa jävla ägg. Ja jag är överallt och städar, men jag har inte tid att leta några jävla ägg, jag får dessutom inte vara med och leta så jag bryyyyyyr mig inte.
Ja jag håller på få tokspel 😂
Hade jag varit på dåligt humör och hittad gömd choklad på mitt jobb, då hade jag helt plötsligt glömt bort att chokladen inte var till mig :angel:
 
Speciellt då det gäller saker i stil med: här är det utländska kontonumret med 427 siffror, en adress på ett språk jag inte kan och så kan du gärna skriva den här tre meningar långa hälsningen, du hinner väl kontakta blombudet i nämnda land före lunch? Eeeh... jag jobbar, har inget att skriva med annat än tusch på tejp, och omkring mig når ljudet 85 dB.

Men verkligen! Jag har svårt att komma ihåg och sortera mycket information genom tal. Är fullständigt allergisk mot samtal av typen "vi ska göra detta, det ska vara x antal deltagare, det behöver vara ute det datumet, btw fixar du marknadsföringen? Bra, och vi ska vara i de där lokalerna, glöm inte att maila X och kontakta Y. Förresten, skickade du den där texten till Z?".

Sorry not sorry, du får ta om allting per mail, punkt.
 
Det är äggjakt på jobbet, jag är på extremt dåligt grundhumör, det blir inte bättre av att alla frågar mig om dessa jävla ägg. Ja jag är överallt och städar, men jag har inte tid att leta några jävla ägg, jag får dessutom inte vara med och leta så jag bryyyyyyr mig inte.
Ja jag håller på få tokspel 😂
Jag trodde du hade älgjakt på jobbet ett litet tag, jag. :bag: :rofl:


Hoppas någon ger dig choklaaaaaad!
 
Aurocorrect ville faktiskt skriva älgjakt först 😂😂
En snubbe gick faktiskt och köpte choklad åt mig på Ica, det gjorde hela min dag 💕
Jag skulle få psykbryt om det var äggjakt på jobbet och alla inte var inbjudna att delta om de ville

(Jag får ofta psykbryt "å andras vägnar", fast jag anser det inte vara å andras vägnar. Det är så lätt att glömma allt praktiskt runt omkring som bara måste fungera. Och det fungerar inte av sig självt. Det fungerar för att det finns folk. Folk som får det att fungera)
 
Jag skulle få psykbryt om det var äggjakt på jobbet och alla inte var inbjudna att delta om de ville

(Jag får ofta psykbryt "å andras vägnar", fast jag anser det inte vara å andras vägnar. Det är så lätt att glömma allt praktiskt runt omkring som bara måste fungera. Och det fungerar inte av sig självt. Det fungerar för att det finns folk. Folk som får det att fungera)

Haha ja, det var nog lite därför jag fick psykbryt också 😁

(Jag får inte vara med pga det är en "förening" i företaget, de anordnar olika grejer för de anställda som betalar en medlemsavgift och jag är ju "bara" inhyrd)
 
Haha ja, det var nog lite därför jag fick psykbryt också 😁

(Jag får inte vara med pga det är en "förening" i företaget, de anordnar olika grejer för de anställda som betalar en medlemsavgift och jag är ju "bara" inhyrd)
Människor som är på samma plats som jag och gör något för min arbetsgivare är mina arbetskamrater. Helt osentimentalt och själviskt så tjänar jag på att de gillar sitt jobb och gör det väl
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 963
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 527
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 360
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 026
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp