Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Påhitt från efterlevande. Den avlidna hade förmodligen inte brytt sig alls om jag kände henne rätt. För hennes del hade klädkoden lika gärna kunnat vara blommigt eller nåt sånt.
Och varför just EN specifik färg, som i det här fallet marinblått :confused: ? Jag har aldrig sett något "krav" liknande detta. Ibland har jag sett att det har stått, t.ex., "ljusa kläder". Men aldrig bara en speciell färg.
 
Folk som låter dörren stå öppen när de kissar och sen efter en stund sträcker sig efter dörren för att stänga den. Varför inte bara stänga den på en gång :confused:??

Därför att man har en katt som står och krafsar och klagar högt om man stänger dörren. Däremot är hon inte ett dugg intresserad om dörren är öppen. Men så fort jag stänger om mig så kommer hon sättandes.

När jag är borta måste jag alltid tänka ett varv för att stänga om mig 😸
 
Därför att man har en katt som står och krafsar och klagar högt om man stänger dörren. Däremot är hon inte ett dugg intresserad om dörren är öppen. Men så fort jag stänger om mig så kommer hon sättandes.

När jag är borta måste jag alltid tänka ett varv för att stänga om mig 😸
Just i de här fallen finns det däremot ingen katt att skylla på så :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 276
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 052
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 503
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 320
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp