Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Jag stör mig på att mat ska tillföra energi, men hos mig gör den mig helt slut och matt. Det är som om någon klubbat mig i skallen varje gång jag ätit! Rätt störigt när det inte ens är läggdags ännu! Men åh vad skönt det skulle vara att sova nu!!!
 
Jag stör mig på att mat ska tillföra energi, men hos mig gör den mig helt slut och matt. Det är som om någon klubbat mig i skallen varje gång jag ätit! Rätt störigt när det inte ens är läggdags ännu! Men åh vad skönt det skulle vara att sova nu!!!
Jag är likadan och alltid varit. Det tar enorm energi både att dricka och att äta. Och så kommer världens huvudvärk dessutom.
Knepigt!
 
Stör mig på att Early Bird påstår de inte kunde leverera som utlovat i morse.
Mitt namn "fanns inte på adressen" vilket är ren jävla bullshit. Mer troligtvis har de varit på fel adress i såfall :meh:.
Tur det inte var något livsviktigt, men störrande då jag hade tänkt ha helgen till fixa det som skulle levereras.
Jag som delar ut early bird paket kan ju passa på att klaga på motsatsen då. :angel: Väldigt många personer som antingen är dåliga på att märka upp lådor, eller inte fyller i ordentligt när de beställer så paketen har väldigt knapp info. Hade en som bodde i lägenhet och på paketet stod det inget våningsplan och det enda namnet som fanns var ett förnamn.Ibland känns det som att folk inte vill ha sina paket. :cautious:
 
Stör mig enormt på att jag har jobbat 12 timmar natt och sen ska vara tillbaka på jobbet kl 07 i morgon bitti! Måste kliva upp senast 05:30, helst tidigare så jag har lite marginaler i trafiken. :arghh:

Jag måste även skjutsa mamma till tåget ikväll och det ska vara dåligt väder och säkert massor med folk som är ute och halkar runt i trafiken på sommardäck. :crazy:
 
Jag som delar ut early bird paket kan ju passa på att klaga på motsatsen då. :angel: Väldigt många personer som antingen är dåliga på att märka upp lådor, eller inte fyller i ordentligt när de beställer så paketen har väldigt knapp info. Hade en som bodde i lägenhet och på paketet stod det inget våningsplan och det enda namnet som fanns var ett förnamn.Ibland känns det som att folk inte vill ha sina paket. :cautious:
Min leverans hade mitt namn + efternamn (samma som står på dörren), vägnamn, trappuppgång, antal trappor, lägenhetsnummer och postadress.
I min portuppgång är vi två lägenheter på det planet och totalt fyra i trappuppgången.
Det gick jättebra hitta min lägenhetsdörr sen på lördagen? Förklara det?
 
Min leverans hade mitt namn + efternamn (samma som står på dörren), vägnamn, trappuppgång, antal trappor, lägenhetsnummer och postadress.
I min portuppgång är vi två lägenheter på det planet och totalt fyra i trappuppgången.
Det gick jättebra hitta min lägenhetsdörr sen på lördagen? Förklara det?
Hos mig kan de inte leverera alls numer.
Så jag missade att byta leverans när jag beställde från apotea
 
Stör mig rejält på att mina kollegor som jobbat i ett system i flera år inte ens försöker lära sig det utan springer och ber mig om hjälp hela jävla tiden. Det ingår dessutom i deras arbetsbeskrivning att kunna systemet och de funktioner som finns för deras arbete. Det här är alltså ett system jag inte har tillgång till och inte använder alls i min roll.

Min chef har dessutom sagt till deras chef att jag INTE ska tillfrågas om de behöver hjälp med något it-relaterat och INTE ska göra deras jobb utan de ska fråga sin chef och lära sig själva. Deras chef kan inte systemen utan frågar... mig. 🤦‍♀️:banghead:
 
Jag är likadan och alltid varit. Det tar enorm energi både att dricka och att äta. Och så kommer världens huvudvärk dessutom.
Knepigt!
Dricka har jag inga problem med. Men maten. När jag tävlar så äter jag bara när det är långt mellan klasserna. Förr tjatade mamma alltid om att jag var tvungen att äta innan jag red. Men hon lärde sig att jag funkar bäst lite hungrig.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 347
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 344
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 892
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 540
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp