Bukefalos 28 år!

Tv-serier!

Jag är en äkta seriemördare och lägger nog lite för mycket tid per dygn på att nörda (asch, vem behöver sömn egentligen?) :p

Har några serier som jag ser om då och då (eftersom inga nya avsnitt kommer)

  • Buffy the Vampire slayer (speciellt säsong 5-7 :love:)
  • Angel (säsong 5, no reason needed :angel:)
  • Krigets unga hjärtan (miniserie på tre avsnitt)
  • Kyle XY
  • Dexter
  • Torchwood
  • How I mer your mother
Och just nu följer jag

  • True Detective
  • The Walking Dead
  • Game of Thrones
  • Supernatural
  • Hell on wheels
  • Sherlock
  • Modern Family
  • Top Gear
Serier :love:
 
Jag är en äkta seriemördare och lägger nog lite för mycket tid per dygn på att nörda (asch, vem behöver sömn egentligen?) :p

Har några serier som jag ser om då och då (eftersom inga nya avsnitt kommer)

  • Buffy the Vampire slayer (speciellt säsong 5-7 :love:)
  • Angel (säsong 5, no reason needed :angel:)
  • Krigets unga hjärtan (miniserie på tre avsnitt)
  • Kyle XY
  • Dexter
  • Torchwood
  • How I mer your mother
Och just nu följer jag

  • True Detective
  • The Walking Dead
  • Game of Thrones
  • Supernatural
  • Hell on wheels
  • Sherlock
  • Modern Family
  • Top Gear
Serier :love:

Glömde Breaking Bad och Sons of Anarchy! :nailbiting::love:
 
The 100 - Första avsnitten vad ganska B, men efter det blev det bara mer och mer spännande. Är min favoritserie just nu, trots att jag efter första avsnittet nog inte riktigt tänkte börja följa den. :love:
Where is the exit? Wheres my people? Oh, mother, I don't wanna talk about her! I have to save my people! I'm rounded by grounders, but I will fight, my people will fight! On Mount Weather, our people will fight!
/ Clarke

Alltså, Clarke....SERIEN.... är så genomtravesterad amerikansk så det är löjligt.:banghead:
Men Ricky Whittles medverkan har fått mig att plåga mig igenom serien. OMG liksom. :d:o:angel:

ricky-free-style.jpg
 
Jag är en äkta seriemördare och lägger nog lite för mycket tid per dygn på att nörda (asch, vem behöver sömn egentligen?) :p

Har några serier som jag ser om då och då (eftersom inga nya avsnitt kommer)

  • Buffy the Vampire slayer (speciellt säsong 5-7 :love:)
  • Angel (säsong 5, no reason needed :angel:)
  • Krigets unga hjärtan (miniserie på tre avsnitt)
  • Kyle XY
  • Dexter
  • Torchwood
  • How I mer your mother
Och just nu följer jag

  • True Detective
  • The Walking Dead
  • Game of Thrones
  • Supernatural
  • Hell on wheels
  • Sherlock
  • Modern Family
  • Top Gear
Serier :love:
Själv knarkar jag real housewives!
Orange county, miami och beverly hills :love:
 
Where is the exit? Wheres my people? Oh, mother, I don't wanna talk about her! I have to save my people! I'm rounded by grounders, but I will fight, my people will fight! On Mount Weather, our people will fight!
/ Clarke

Alltså, Clarke....SERIEN.... är så genomtravesterad amerikansk så det är löjligt.:banghead:
Men Ricky Whittles medverkan har fått mig att plåga mig igenom serien. OMG liksom. :d:o:angel:

ricky-free-style.jpg
Inte lönt jag följer serien då. :) Han ser ut som en riktig hårding, jag tycker de ska se mjuka och söta ut istället :D

Knapplån typ

De allra flesta av de serier ni radar upp har jag aldrig hört talas om, resten har jag hört talas om men inte sett och så är det några jag sett lite av :D Jag har svårt för att börja titta på nya serier, det är s jobbigt innan jag kommit in i serien tyvärr. Måste vara bra genast annars tröttnar jag. Blacklist följde jag första säsongen, men jag gillar inte den nu, den är tråkig.
 
@Enya: Jag är nog lite serieknarkare :o Det enda som går totalt bort är de flesta amerikanska humorserier, tonårsglam och typ Desperate Housewifes.
Sånt där avskyr jag också! Lägg till svenska serier där med, både humorserier som jag inte alls har samma humor som och andra serier för bakgrundsljuden är så höga att jag måste skruva upp för att höra vad de säger och då är ju ljuden alldeles för höga.:(

Men visst är det lätt att bli serieknarkare, inte svårt alls ju! :D
 
Inte lönt jag följer serien då. :) Han ser ut som en riktig hårding, jag tycker de ska se mjuka och söta ut istället :D

Knapplån typ

De allra flesta av de serier ni radar upp har jag aldrig hört talas om, resten har jag hört talas om men inte sett och så är det några jag sett lite av :D Jag har svårt för att börja titta på nya serier, det är s jobbigt innan jag kommit in i serien tyvärr. Måste vara bra genast annars tröttnar jag. Blacklist följde jag första säsongen, men jag gillar inte den nu, den är tråkig.

Meen! Jag som tyckte Blacklist blev bättre ju fler avsnitt jag såg :P såg igenom det som fanns på några dagar :O
Håller med om att jag vill att en serie ska vara bra genast, annars fortsätter inte jag att kolla..vill fastna direkt på första avsnittet..
 

Eh, JA! :love::love::love:

När jag kollar om Buffy brukar jag skippa typ alla avsnitt som inte har Spike i sig :angel:

Vem vill liksom ha något annat än det här? :d:love:


image_54789441e087c3434fe71b70.jpg


(Gifar verkar inte fungera här :cry:)

(Är jag den enda som har fyllt halva mobilen med Spike-gifar? Han har svar på allt!)(mina vänner hatar mig, jag förstår dock inte varför... Vem skulle inte vilja få svar på ett sms i form av en Spike-gif?)(jag behöver nya vänner)
 
Senast ändrad:
Eh, JA! :love::love::love:

När jag kollar om Buffy brukar jag skippa typ alla avsnitt som inte har Spike i sig :angel:

Vem vill liksom ha något annat än det här? :d:love:


image_54789441e087c3434fe71b70.jpg


(Gifar verkar inte fungera här :cry:)

(Är jag den enda som har fyllt halva mobilen med Spike-gifar? Han har svar på allt!)(mina vänner hatar mig, jag förstår dock inte varför... Vem skulle inte vilja få svar på ett sms i form av en Spike-gif?)(jag behöver nya vänner)
Ursäkta min ovetenskap men vad är en spike-gif?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 191
Senast: Silver Girl
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 387
Senast: EZMK
·
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 786
Senast: mandalaki
·
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
44 190
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp