Ok, tillbaka till leken och ulvletandet igen. Vi har ju inte fått någon drömstart precis

.
Jag inser att min röststatistik inte ser så bra ut, men jag hade verkligen inte möjlighet att göra något annat än försöka hålla mig vid liv idag. Men ska man se på den positiva sidan gör den nog att jag slipper bli käk i natt i alla fall.
En annan som har lika dålig statistik som mig är Blacksmithfarm. Så hon har stigit på misstankeslistan även om jag inte direkt reagerat på hennes inlägg.
quarter4ever verkade angelägen om att få fram sina misstankar om LindgrenV, eftersom hon röstade där trots att hon själv var illa ute och kanske hade haft större chans att klara sig om hon lagt rösten på någon som redan hade röster. LindgrenV har glidit lite under radarn för min del, kanske eftersom LL missade hennes röst som även jag skuffade den åt sidan lite. Vet inte om jag följer med på q4s resonemang om att hon borde vara fåret men kommer hålla koll på henne.
Svårt med deltagarbyten på flera nu, så Koppen-Habina och Artline-Snurrfian får en liten respit idag tills jag hunnit se mer från dem i sina nya roller.
FiaM lade första rösten på quarter4ever idag, ganska tidigt. Det har varit en hel del snack om sior fram och tillbaka på FiaM, men jag tycker inte jag har sett något som fått mig att reagera på att så skulle kunna var fallet? I övrigt vet jag inte vad jag ska säga om FiaM.
Lobelia var med och gav dödsstöten till quarter4ever, där blev jag lite förvånad att hon inte röstade på mig igen eftersom hon inte verkade så säker på q4 och ändå skrev något om att hennes misstankar mot mig stod kvar. Lobelia fick en ganska tidig röst av cirkus, med motivering att hon borde vara i lyan eftersom hon påpekade att det kunde finnas flera scenarion i ett läge när egentligen endast ett scenario var möjligt. Det är en intressant tanke även om det inte är en solklar försägning. När nu röstningen så påpassligt stod mellan två goda så är säkert q4 den som lyan helst petar ut av oss två eftersom hon är duktig på att rota fram saker.
cirkus tycker jag resonerar som brukar när hon är god, hon är snabbt med och tänker igenom möjligheter och omöjligheter på vad som känns som ett ärligt sätt att leta ulvar. Tyvärr är hon fel ute när hon placerar mig i sin lya och det som gör mig lite orolig är att hon utifrån det drar slutsatser om bl.a. Klara.
Nu är jag så trött att jag snart somnar med pannan i tangentbordet så kommer inte på något mer vettigt att skriva men det var lite tankar ifall nu ulvarna kör ett lurigt käk inatt igen och äter upp mig.