Utmaning: Yoga varje dag i 30 dagar

Wow! Bra jobbat. Och vilken skillnad, kul att du dokumenterat så man ser så tydliga framsteg :)

Jag har kommit av mig helt, men tänkte nu när jag har lite extra ledigt kanske jag lyckas göra den sista halvan.
Ja, hela inspirationen till att dra igång detta kom faktiskt av att jag såg någon annans före/efter-bilder, så jag tänkte att jag skulle ta sådana själv också :)
 
Jag har också kommit av mig men gjorde i alla fall dag 19 idag :) Med sedvanligt störningsmoment i form av ettåring som borstade hårt med kattens karda på mig samtidigt som jag skulle försöka göra en andningssekvens :cautious: Svårt att få lugn och ro att yoga, eller snarare så har jag inte prioriterat yoga när jag har egentid utan snarare tränat annat eller promenerat då. Vilket jag också mår bra av. Men jag ska ta mig igenom serien i min egen takt tänkte jag! :)
 
Krigade igenom dag 11 och 12 idag. Ytterligare 1 som är sjuk på jobbet och jag får som ett tryck över bröstet så fort jag tänker på det. Även om jag hade dålig känsla och svårt att få kontakt med musklerna så är det skönt att få sträcka ut och andas. Gäspade mig igenom första passet.
 
Jag började på pass 30 men när hon sa att vi skulle yoga fritt så gick jag tillbaka till pass 10, helt klart ett favoritpass som ger energi! Bra start på julafton! ❤ 30 dagar drygt med yoga! Känner mig riktigt nöjd med mig själv! God jul och tack @Mineur ❤ för att du drog igång det här, jag kommer haka på i januari också!
 
Jag började på första passet men jag är inte i närheten av så vig som hon i videon. Bara en sån sak som att böja sig fram och lägga handflatan mot golvet, jag når inte ens golvet med fingerspetsarna, kände mig helt kass och gav upp.

Men det kanske inte bara är jag som ligger långt, i mitt fall ljusår, från hennes nivå men ändå gör övningarna?
 
Jag började på första passet men jag är inte i närheten av så vig som hon i videon. Bara en sån sak som att böja sig fram och lägga handflatan mot golvet, jag når inte ens golvet med fingerspetsarna, kände mig helt kass och gav upp.

Men det kanske inte bara är jag som ligger långt, i mitt fall ljusår, från hennes nivå men ändå gör övningarna?
Jag när definitivt inte golvet med fingertopparna, inte ens i närheten! Du jämför dig med ett proffs, jag tror inte många kan lägga handflatorna i golvet otränade.
 
Jag började på första passet men jag är inte i närheten av så vig som hon i videon. Bara en sån sak som att böja sig fram och lägga handflatan mot golvet, jag når inte ens golvet med fingerspetsarna, kände mig helt kass och gav upp.

Men det kanske inte bara är jag som ligger långt, i mitt fall ljusår, från hennes nivå men ändå gör övningarna?
Nu är ju hon i videon ett proffs så henne ska du inte ens jämföra dig med men sen är du inte heller en bättre yogi för att du är vig. Det är viktigare att hitta andning och core än att du är så smidig som möjligt.
 

Liknande trådar

Hundträning Tjohooo! Nu börjar det dra ihop sig sig. Utan att skämmas så snor jag en fotutmaning (gå gärna in och tryck på gilla knappen på...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
8 447
Senast: Brie
·
Kropp & Själ Vi är ett gäng som yogade på riktigt bra med en 30-dagars-utmaning i november/december, och jag tänkte köra igång en ny med början 1...
15 16 17
Svar
336
· Visningar
8 695
Senast: 95johsv
·
  • Artikel
Dagbok Jag är helt novis i området och har testat yoga en gång tidigare i mitt liv, den gången med blandade känslor. Idag gjorde jag dock dag 4...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 172
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 723
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp