Vad gör vi del 106

Widing & Stöllman.
De har vansinnigt mycket bra och roliga smycken och bling:D
Kollade bara in hemsidan då jag inte hört talats om dem och vad hittar jag inte om något som beskriver mig perfekt :rofl:
lat1_grande.jpg

LAT
trott1_grande.jpg

TRÖTT

Jag får fan skaffa hål i öronen bara för att kunna ha dessa :rofl::D
 
Men varför gå på mig om det? Jag sa vad jag tyckte, är det värre än att säga att det är skitsnyggt? Det är också stora ord.
Det är ju lite tråkigt att lägga upp något man tycker är skitsnyggt och någon totaldissar det. Typ "har man inte något snällt att säga kan man lika gärna låta bli". Jag skulle bli lite sänkt om någon skrev att något jag kanske tänkt köpa var skitfult.
 
Det är ju lite tråkigt att lägga upp något man tycker är skitsnyggt och någon totaldissar det. Typ "har man inte något snällt att säga kan man lika gärna låta bli". Jag skulle bli lite sänkt om någon skrev att något jag kanske tänkt köpa var skitfult.
Fast det där förstår jag bara inte. Varför tar man illa vid sig om någon helt okänd människa på ett internetforum sågar kläder eller prylar man själv gillar? Vad spelar det för roll? Hade jag lagt upp en bild på min häst och folk hade kallat honom för "gräsligt ful", ja, då hade jag nog känt mig ledsen men folks åsikter om materiella ting rör mig inte i ryggen.
 
Jag sitter på jobbet och småpillar, tiden går ju nästan baklänges? Jag vill ha helg nu, behöver det.
Förundras samtidigt över hur det kan bli så att så pass många helt förvirrade och otrevliga personer med noll och ingen planeringsförmåga eller förståelse för hur arbetsplatsen fungerar (även efter 20+ år här) kan samlas på samma ställe.
Sen blir jag ännu mer förundrad över hur jag står ut med alla dessa korkade beslut och paniksituationer - ofta levererade på ett förvirrat sätt så man inte kan förstå vad de vill, och med lite lätt passivt aggressiva undertoner.

Jag har alltid tänkt på mig som en person med dåligt tålamod - jag tror jag får tänka om :D
 
Fast det där förstår jag bara inte. Varför tar man illa vid sig om någon helt okänd människa på ett internetforum sågar kläder eller prylar man själv gillar? Vad spelar det för roll? Hade jag lagt upp en bild på min häst och folk hade kallat honom för "gräsligt ful", ja, då hade jag nog känt mig ledsen men folks åsikter om materiella ting rör mig inte i ryggen.
Man är kanske olika. :) Ska man säga något negativt om något en annan person uppenbarligen gillar så kan man väl låta bli? Om man inte får frågan "vad tycker ni om xx?".
 
Man är kanske olika. :) Ska man säga något negativt om något en annan person uppenbarligen gillar så kan man väl låta bli? Om man inte får frågan "vad tycker ni om xx?".
Jo men i mina ögon är man ju bra överkänslig om man tar illa vid sig av något sådant. Jag tycker att folks totalt skilda åsikter är det som gör forum så roligt, det blir verkligen en mix av allas tyckande.
 
Det är ju lite tråkigt att lägga upp något man tycker är skitsnyggt och någon totaldissar det. Typ "har man inte något snällt att säga kan man lika gärna låta bli". Jag skulle bli lite sänkt om någon skrev att något jag kanske tänkt köpa var skitfult.

Ok, man får bara klappa medhårs och säga att allt är fint. Visste inte att det var såna regler.
 
Ok, man får bara klappa medhårs och säga att allt är fint. Visste inte att det var såna regler.

Det är väl aldrig någon som sagt att man enbart får klappa medhårs och säga allt är fint, med det finns ju olika grader i helvetet?

Istället för att säga "fy fan så vedervärdigt fult" eller liknande, så kan man ju säga "det där var inte i min stil/smak" eller nått. Om man nu känner att man måste kommentera negativt alls.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 325
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
469
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 091
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp