Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffet snart urdruckit pa den rastplats i South Dakota dar vi stannat for natten. Det ar verkligen fint har, manga morka moln, men solen skiner mellan och det ar typiskt "sweater weather" sa en kofta eller sa fungerar bra. Tur det nu nar ACn har lagt av.
VI kor straxt vidare till Rapid City och ett stort RV stalle dar de forhoppningsvis kan byta ut controll panelen, sa hoppas vi att det ar den som ar trasig.
 
Jag vill ha godis men det är för varmt för att gå dit och det är för nära för att ta bilen. Dilemma! Dottern och hunden har det ändå ganska skönt i skuggan :heart
20220625_152303.jpg
 
Haha... Jag måste vara den märkligaste människa som finns.... Här sitter jag i soffan - solen börjar ligga på på denna sidan av huset nu - i drygt 25 grader och är KALL om fötterna..... :D Inte iskall, men sval. Samma med händerna. Nåja, ibland har jag ju vallningar istället så det jämnar väl ut sig.... :D
Jag blir också väldigt kall om fötterna när jag är still
 
Är inte ett dugg bitter över att ha min joggingrunda kvar.😉

Tycker verkligen om morgonträning eftersom då har man resten av dagen kvar. Var och tränade vid halvnio idag, två dagar i veckan tränar jag innan jobbet- Då¨är jag på gymmet ca 05.40 och ibland får jag verkligen ha en diskussion med mig själv om jag ska gå upp eller inte. Särskilt på vintern när det är mörkt och kallt.
 
De vi hjälpte med båten i går har varit och hämtat den. Vi fick ett presentkort på Ica maxi som tack och barnen hade ritat en teckning som tack. Den föreställer mig som sjöjungfru :D

Har skruvat ihop bord, skurat alla utemöbler och gjort rent två av båtarna. Ska snart ta tag i en fix idé jag fått om att kratta bort döda alger från blåstången för att se om blåstången inte kan bli friskare då.

Badar typ hela tiden. När man börjar bli blå om läpparna är det dags att gå upp :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 905
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 845
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 154
Svar
2 006
· Visningar
70 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp