Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu väntar jag på att min faster ska komma och hämta mig. Jag tyckte att jag kunde gå ner till dem (två hus nedanför oss) men hon insisterade på att hämta mig hemma hos mig. Vi ska till deras nya lägenhet och hon ska lära mig att tapetsera. Eller snarare; Jag bjöd in mig själv till att vara en hjälpande hand och på köpet få lära mig att tapetsera :p
 
Jag kom precis in från en frisk promenad och sitter nu i soffan med en energidryck (som borde intagits före promenaden, kan tyckas). Satte på SVT och kan någon förklara vad jag tittar på? Typ handboll i sand med vadå bara två spelare på plan? Varför? Båda gör mål hela tiden?

Tror nog det är frågan om beachvolley :D men kan ha fel pga sportignorant när det inte är hästar med :rofl:

Edit: Två spelare totalt?! Då låter det inte ens som det utan bara märkligt :laugh:
 
Fem (ja 5!!) loppisar senare hittade jag ÄNTLIGEN en fin kakburk till min faster.... :) Och, nej, jag har VERKLIGEN inte plats för fler tavlor... :nailbiting: Men denna formligen SKREK på mig...vad gör man.... 🤪
20220702_143250.jpg
 
Varit på bokloppis i grannbyn med sambon, är nog första och enda gången han köpt fler böcker än mig. O_o

(De har en stor avdelning med facklitteratur och maskinnörden hittade massvis med gamla tekniska handböcker. 🙈)
Åh, det är ju snudd på höjden av lycka att snubbla över nåt sånt!

För mig är det gamla symönster, jag blir som tokig när jag hittar en gammal stash på en loppis
 
Varit på bokloppis i grannbyn med sambon, är nog första och enda gången han köpt fler böcker än mig. O_o

(De har en stor avdelning med facklitteratur och maskinnörden hittade massvis med gamla tekniska handböcker. 🙈)
Bokloppis, skulle älska att gå på en sån! Har plats i mina bokhyllor ännu och tänker att böcker kan man inte få för många av oavsett om man kan läsa dem eller ej :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
89 90 91
Svar
1 805
· Visningar
53 146
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 492
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 281
Svar
2 006
· Visningar
69 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp