Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Årets andra kantarelltoast! :d

8A9000C8-0A93-47B5-ACCF-2F8B14569AEB.jpeg
 
Sitter här och fnissar lite, tittade på travet och i sista loppet skulle min vår kära lillebrors storebror köra. Han lyckas fixa en omstart, man suckar lite och tänker det går aldrig. Tro inte på tusan att han bara seglar förbi dem på upploppet 🍾🥂 Haha ja det är bara synd han inte tycker om Trule 😂 För han är fantastiskt duktig kusk. Men han och Trule är en kombo som inte går ihop ( Han har haft Trule från att han var 1 år tills han fyllde 6 år ). Extra kul för ägarna hästen blev miljonär på kuppen 🥳
 
Senast ändrad:
Sitter här och fnissar lite, tittade på travet och i sista loppet skulle min vår kära lillebrors storebror köra. Han lyckas fixa en omstart, man suckar lite och tänker det går aldrig. Tro inte på tusan att han bara seglar förbi dem på upploppet 🍾🥂 Haha ja det är bara synd han inte tycker om Trule 😂 För han är fantastiskt duktig kusk. Men han och Trule är en kombo som inte går ihop ( Han har haft Trule från att han var 1 år tills han fyllde 6 år ).
Åby eller?
 
Om jag just vände mig om till maken, som jag varit gift med i exakt 14 dagar, 5 timmar och 51 minuter, och snyftade fram "I never want to get a divorce! :cry:"? Japp.

Om jag ägnat de senaste två timmarna åt att se de sista avsnitten av en serie som handlar om skilsmässor? Japp.

Nä, nu ska jag ta mig samman lite och gå ut och hälla upp ett glas vin samtidigt som jag tittar till kvällens ratatouille :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
76 77 78
Svar
1 541
· Visningar
45 975
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 419
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 180
Svar
2 006
· Visningar
69 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp