Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Vi chillar framför TV:n.

_20221012_195353.JPG
 
Sitter i soffan och äter middag efter ridningen idag . Ny häst idag och han som ser snäll och slö ut får jag i turbon både trav och galopp och går "på tygel" med mig . De är inte bars denna utan lyckats med 3 av 3 änså länge. Jag vet inte hur jag gör 🤣🤣🤣
 
Hämtade ut nya dragselar till hundarna. Orkade bara testa på lillen pga. har visst blivit sjuk igen. (IGEN!!!) 😑😑😑
I alla fall. Selen satt sådär, halsstycket hamnar för högt upp dvs. inte på bröstbensknappen. Störigt men har stora killens storlek att testa med också.
Äter nu massor med satsumas eftersom jag bestämt att de ska bota mig.
 
Soffläge, snart sängläge och imorgon ska jag -förhoppningsvis- få hämta bilen från verkstaden 🤞 + att jag ska hämta ut mina nya läsglasögon och om typ 1 vecka till bör linserna anlända :up:

Hade föredragit att bara ha linser som variation till glasögonen, men i dagsläget finns inga progressiva linser som funkar med mina ögon 🤷‍♀️
 
Två dagar kvar att arbeta denna vecka sen är det studier för hela slanten tills mitten på nästa vecka 😅 Blev så stolt när jag hörde att unghästen skött sig prickfritt på huvudstadsbanan när hon var dit till veterinären 😍 Vad har jag/vi gjort för att förtjäna en sådan klok unghäst ♥️ Hon bara är. Och hennes ben börjar sakta men säkert se bättre ut även om det aldrig kommer se ut som ett friskt hästben 😅 Vågar knappt hoppas men den som lever får se. Kommer iaf lägga mig med ett leende på läpparna ikväll, för jag är så otroligt stolt över henne, min lilla stora bruna älg ♥️

Så nu är det sängen som lockar efter middag och dusch, bara ladda om för en ny dag med barnen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 962
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 551
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
68 687
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 342
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp