Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha okej. Jag vet inte om jag ska ta detta som ett hot eller skämt men en av de problematiska studenterna bad mig precis att göra en grej annars skulle hen installera damokles svärd över min arbetsplats :rofl:

Kontra med att du har Excalibur i skrivbordslådan och det trumfar allt... speciellt när du kommer att jaga hen sittandes på Bukefalos (hästen då ;)) och har Rolands olifant i ett hänge :angel:
 
Inledde december med julkalendern och mysfrukost i soffan med en massa tända ljus - alltsamman i sällskap av mina fina föräldrar :heart Sen läste jag min julbok en stund och nu har jag parkerat mig framför brasan för att dra igång arbetsdagen. Egentligen börjar jag inte förrän 10 svensk tid, men jag tänkte passa på att komma igång lite tidigare så att jag kan träna på lunchen (vilket kräver en längre lunchrast). Åh vad glad jag är att december äntligen är här, min favoritmånad!
 
Kollar och lyssnar på min Spotify Wrapped.
Screenshot_2022-12-01-08-55-22-11_0438eb925998df20b3482ec25499d226.jpg


Om bipoläritet var en spellista 😅
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
624
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 030
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 973
Senast: Glimra
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 385
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp