Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så fort snön smälte; rätt mycket snö kvar igår- idag barmark! 😄. Ont i huvudet (bihålorna), i magen och illamående så förutom det nödvändigaste fixat åt pållan fick hon trava och galoppera lös på ridbanan en kvart och hon bockade och busade lite också så ena bukgjorden åkte ur 😅.
 
Blev sjuk ett par dagar efter tandläkarbesöket, det är dessutom mest halsont :meh::cautious:
Innan någon undrar, mamma har redan frågat mig om jag är säker på att det är halsont och inte tanden, och ja jag är ganska säker - jag har lite oro över att det har börjat smälla till med smärta om jag råkar tugga precis över lagningen (om tanden dör så hoppas jag att den hinner göra det innan nästa tandläkarbesök utan någon vidare smärta så den kan bara sitta kvar) 😅
Men det halsonda är precis som vanlig snuva, bara mindre snuva och hosta än vanligt. Antar att viruset hade nära till halsen när jag antagligen blev smittad hos tandläkaren, jag misstänker det iallafall.

Blir bättre på kvällarna nu men vaknar med halsont, men då jag arbetar hemifrån så kunde jag sätta mig igår kväll och jobba medan jag mådde någorlunda bra :up: Behöver visa mig från min bästa sida nu när jag är i en praktik inför anställning.. :angel:
 
Varit vaken alldeles för länge:meh: Så nu ger jag upp, äter toast och ska se det senaste som jag valt från "försvinner snart på tv4play" vilket tydligen är Barn med en främling:D
 
Jag har klänning på mig idag. Första gången sen, tja, jag var tio kanske? Förutom de fåtal gånger jag haft klänning på bröllop och julfester. Det känns så himla bra, men så jobbar jag hemifrån och ingen ser mig. Får se när jag vågar ha klänning på jobbet, tänker att jag behöver köpa andra skor än mina gympadojor först.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 136
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 943
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 465
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 454
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp