Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis skickat ut ett infomejl.
Kollega kommer inspringandes i panik "NÅGON har mejlat från x mejladress!" :eek:
Jag, mycket förvirrad: "Ja?... det var jag?"
Han: "Det var du!?"
Jag: "Ja...?" Börjar tänka att jag skrivit helt fel eller något.
Han: "Hur kan du ha login till alla mejl jämt?"

Sen gick han? Hur ska jag tolka det? :D Hänger inte med alls...
 
Tyvärr, dricker inte saft eller juice så den skulle mögla. Hellre då en kexchoklad eller liknande. Men vem sjutton kan motstå en kexchoklad när man ligger i sängen och chillar och kollar på tv?
Just därför de små tetrapacken mer som inte behöver stå kylt och som snabbt kan inmundigas. Finns enkla 3-pack att köpa :)

Jag har saft som jag blandar till den står sig i några dagar innan den blir dålig och då byter jag bara ut den.

Saftflaska kostar inte så mycket men är så smidig iom att man inte behöver gå upp ur sängen och börja härja runt utan kan somna om snabbt igen.

hade ett tag lite flytande honung men tyckte det blev för kladdigt.
 
Ja jösses har man sig inte jobb så skaffar man sig det.

Idag ringde en kund och ifrågasatte en faktura. Vad konstigt ingen av oss har sålt denna produkt igår men sen slog det mig.
Jag gjorde en priskoll och måste ha tryckt åt skogen fel för tydligen gick den iväg.

Så fått be om ursäkt till kunden, ringt x antal telefonmeddelanden till ekonomi, bett min kollega om hjälp för hur man ska rätt atill det i systemet och nu slog det oss att kunden kan ha fått sin produkt ändå... För att det låg åp leverans från huvudlagret så nu måste jag ringa kunden igen och be honom kolla hemma så ingen levererats ut för då får vi åka och hämta det

Jösses man kan nästan tro det är måndag morgon eller fredag eftermiddag
 
Ptja, de flesta? :D Jag har godis-förvaring i mitt rum men inte är jag där och nallar för det.

Sanning med modifikation. jag kan ha hur mycket godis och snacks som helst hemma. Får till och med slänga eftersom det börjar bli dåligt.

Kakor däremot.... Så fort de kommer in i huset går jag inte och tänker på annat än att de där jäkla goda kakorna finns och jag är där och nallar. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 202
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 527
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 302
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 273
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp