Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och andas ut efter tre dagar av stora och/eller krävande firanden. Det har varit otroligt mysigt men dagens firande hade varit bättre om det kommit om 2–3 dagar, för jag var helt slut och hade svårt att njuta av sällskapet.

Nu sover lilla och jag ska bara sitta och slösurfa till läggdags. Guuud vad skönt!!
 
Vi hade en fantastisk dag i gar ... massor av trevliga julklappar, mycket lek, och god mat. Nu ska jag gora mig i ordning sa vi kan aka till sonen (som inte kunde komma i gar) och bli bjudna pa Beef Wellington. (Son och barn som var har kommer ocksa) Jag kor sa kan jag ta ett glas vin nar jag kommer hem i stallet ... eller hoppa over vinet om magen kanner for det.

Jag har verkligen haft en fantastisk jul ... och ser fram emot allt som ligger framfor mig :)
 
Vi hade en fantastisk dag i gar ... massor av trevliga julklappar, mycket lek, och god mat. Nu ska jag gora mig i ordning sa vi kan aka till sonen (som inte kunde komma i gar) och bli bjudna pa Beef Wellington. (Son och barn som var har kommer ocksa) Jag kor sa kan jag ta ett glas vin nar jag kommer hem i stallet ... eller hoppa over vinet om magen kanner for det.

Jag har verkligen haft en fantastisk jul ... och ser fram emot allt som ligger framfor mig :)
Jag undrade först varför du skulle dricka i STALLET.... :D
 
Har ätit en korvmacka och en clementine eller en släkting till en sådan. Var inte riktigt god, för många kärnor eller vad det heter i sådan frukter. Men kroppen fick i alla fall lite bättre näring. Inte för att det verkar ha gjort varken till eller ifrån, men då kan den inte må dåligt pga det. Skulle önska mig näringsdrycker vid sådana här tillfällen, men pratade med dietisten om det och hon sa att eftersom jag är viktopererad och att näringsdrycker innehåller förhållandevis rätt mycket socker och kolhydrater är det direkt dåligt för min kropp och kan göra att jag mår dåligt för att innehållet går för fort ut i kroppen. Nåja, tanken var ju god annars i alla fall.

Ska väl strax kravla mig till sängs och se om jag kan komma till ro denna natten.
 
En supermysigt julfirande denna juldag hemma hos mamma 😍❤. Sååå gott julbord och gottebord och julostkaka, vispad grädde och Brunnebys körsbärssylt, tomten och så fina julklappar 😍. Mamma blev förvånad när hon frågade vad jag önskar mig och jag sa klocka i roseguld; ser så vuxet och snyggt ut 😁😍. Tänkte julfilm ikväll medan vi eldar men sambon satte igång att bygga ihop tekniklegot med skogsmaskin han fick 😁
 
Linda halsen i något varmt, yllehalsduk om du har, och sov med den på. Det lindrar den värsta stelheten.
När mitt diskbråck i nacken bråkar som värst så lindrar faktiskt det enkla medlet ganska bra :up:

Problemet är ju att jag avskyr allt som är i närheten av varmt :rofl: Och ja, jag har hellre ont än sover med något varmt.
Tack ändå för tipset :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 606
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 387
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 977
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 855
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp