Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får stoppa dem i en påse och vänta tills jag har mer än bara tre nagellack att slänga innan jag tar mig till en återvinningscentral.
 
Katten fick tag i en mus som han stolt gick runt och visade upp, det var bara det att han släppte den så nu är den på fri fot i huset :bag:

Känner mig tveksam till om det blir så god sömn i natt, han har varit påväg upp i sängen tidigare med sin (levande) fångst så risken är ju stor att det blir repris i natt :nailbiting:
 
Katten fick tag i en mus som han stolt gick runt och visade upp, det var bara det att han släppte den så nu är den på fri fot i huset :bag:

Känner mig tveksam till om det blir så god sömn i natt, han har varit påväg upp i sängen tidigare med sin (levande) fångst så risken är ju stor att det blir repris i natt :nailbiting:

Fråga @Mia_R om råd, även hon har en katt som gärna delar med sig av (levande) byten.
 
Dags för duschen.

Första dagen på jobbet med nuvarande personalstyrka. 1/4 på utredning och 2/4 på uppföljning, ingen biträdande enhetschef.

Ärligt talat är det lite läskigt.

(Vi har konsulter men det blir inte riktigt samma sak.)
 
Hm för kallt på jobbet idag
Så det blev hemarbete, jag är dock hemma med huvudvärk.
Hoppas de får ordning tills imorgon
 
Hoppas på tredje gången gillt för ortopeden. Nu är det snart 60 min kvar tills bokad tid, så kanske kanske att de inte avbokar igen🤞Jag åker iväg med min skjuts och hoppas på det bästa. Om de ställer in igen vägrar jag gå därifrån och väktare får släpa ut mig skrikandes är känslan 😅
 
Tömt mitt skåp på jobbet nu
 

Bifogade filer

  • received_780675577221902.jpeg
    received_780675577221902.jpeg
    180,5 KB · Visningar: 17
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 621
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 451
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 990
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 855
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp