Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakar bröd. Ser inte lovande ut, tror jag hade för lite mjöl (det tog slut helt enkelt). Men men, det går säkert äta.
 
Jag har inga kläder som jag får på mig! Sedan jag började jobba har jag varvat tre klädesplagg som går runt runt så nu är jag urless och sprang in på Åhléns på vägen hem från jobbet och roffade med mig ett gäng plagg. Ser fram emot att kunna röra mig i mina kläder igen.
 
Fyfan fick ett sånt stresspåslag när jag inte hittade löjrommen. Lyckligtvis hade den bytt hylla 😅
Det där är ett otyg i affärer flytta runt varor. På maxi här för ett tag sedan letade jag efter deras egnabakade bröd. Fick fråga bagaren jag sa att det är ett otyg att flytta runt varor. -det är för att man kanske skulle hitta nått nytt FAST just det där behöver du ju inte byta ut.
 
Snart ska jag skörda champinjoner
 

Bifogade filer

  • 20240313_185122.jpg
    20240313_185122.jpg
    190,6 KB · Visningar: 39
Hade nyss en intressant diskussion med vänner i usa om banned books.
Fick mig att fundera... finns det "förbjudna" eller censurerade böcker i sverige? Finns det en lista?
Hittar noll när jag söker online.
 
Tittar på Tre kärlekar och plötsligt börjar bebisen i serien, som blir lämnad ensam av sin inte så friska mor, att skrika högt så ungkatten som låg och sov på soffan började titta väldigt på teven innan han la ner huvudet igen 😅.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 856
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
68 098
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
865
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 684
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp