Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte medlem hos ICA längre, men de hade ju sitt ICA-kort länge. Men det kanske de inte har längre då?
Hos Lidl måste man scanna sin mobil för att aktivera extraerbjudanden/kuponger.
Näe, det behöver man inte även om det finns kvar. Det är plättlätt att koppla bankkortet eller använda en qr-kod i appen på mobilen, går också att åtminstone i några snabbkassor, knappa in personnumret själv och betalar man i kassa med personal kan man visa id-kort om man inte kopplat bankkortet och inte har appen nedladdad. (Själv använder jag qr-koden i mobilappen, för i den skapar jag också shoppinglistor som sedan syns i självskanningsapparaterna när jag går runt och handlar. Det känns smidigt)
 
Alltså, jag är sååååå tacksam! 🙏🙏🙏🙏 inte nog med stipendiet, hon fick en goodiebag från jacson med jacka, tröja, ridbyxor och handskar också! 😱🤩
IMG_20211127_152550_230.jpg
 
Nyligen kommit hem så håller på att värma upp :D Haft en toppendag med en god vän, gjorde småärenden, fikade på espresso house(orange mocha latte :d) och hittade lite fynd på en loppis :D Ett rött ljusfat perfekt till jul och en hängande ljuslykta, jag älskar såna som hänger :love: älskar såna här dagar när vi bara gör småsaker och tar dagen som den kommer samtidigt som vi pratar och skrattar massor :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
372
· Visningar
23 511
Senast: Dentaku
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 040
Senast: Hazel
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 745
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp