Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket som drar igång den här veckan.
Ätit frukost måste jobba på kontoret nu smart men hade mycket hellre gått ut nu istället.
Vädret ställer om sig mot hösten. Folket förbereder sig. Jag förbereder mig. Hästarna förbereder sig.
Kanske ska ta och klippa gräset senare idag en sista gång i sommar.
 
Ligger i sängen och överväger att gå upp och fixa kaffe. Borde gå och köpa färg och dra igång byrå-projektet. Borde även gå till skomakaren med mina favoritskor från MJ där jag råkade snubbla i rulltrappan och ”skala av” hela klacken. Ber en bön att han kan rädda dom ...

Håller tummarna :up:
 
Har också köpt födelsedagspresent till mig själv... "Rosor för nordiska trädgårdar del 1" :up:

Den är utgången från förlaget, praktiskt taget omöjlig att få tag på (och när den finns brukar den betinga fyrsiffrigt belopp...) och jag fick den till superpris på ett antikvariat :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 647
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 262
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 570
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 269
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp