Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni kanske minns familjen jag kände vars boende blev förstört i en brand? Byn samlade ihop husgeråd till dem, soffor, köksbord, allt.

De fick pengar från försäkringsbolaget.

Vad gjorde mannen då, trots skulder till kronofogden?

Gick och köpte TV och elektronik för 30.000...

Man känner sig inte så villig att hjälpa till längre :(
 
Tittar på dressyren och leker med dottern. Funderar på om hon behöver en joggingdress med Mimmi Pigg :angel: *försöker undvika att tänka på att jag fyllde köksbordet igår med kläder som hon kan ha nu*
 
Ni kanske minns familjen jag kände vars boende blev förstört i en brand? Byn samlade ihop husgeråd till dem, soffor, köksbord, allt.

De fick pengar från försäkringsbolaget.

Vad gjorde mannen då, trots skulder till kronofogden?

Gick och köpte TV och elektronik för 30.000...

Man känner sig inte så villig att hjälpa till längre :(
Det var ju inte den bästa prioriteringen han har kunnat göra nej O_o
 
Snubbe som letar hus att hyra.
I annonstexten verkar han inte förstå varför ingen hört av sig. Tror bakgrunden kan vara en förklaring...
 

Bifogade filer

  • 5E4CC57A-44DE-4BD6-B324-7B11F1805CDB.jpeg
    5E4CC57A-44DE-4BD6-B324-7B11F1805CDB.jpeg
    41,7 KB · Visningar: 167
Jag är ute och bygger på min image som kvarterets crazy cat lady, d.v.s. är ute och går dagliga rundan med min katt.

Kan säga att kattricket funkar dåligt - man ges många märkliga blickar - såvida det inte är kattförtjusta pensionärer man önskar etablera kontakt med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 096
Senast: Wille
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 898
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 379
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 585
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp