Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har fåt en vidrig trojan i min dator som heter Webshield. Det kommer upp annonser hela tiden och den gör tex att tv4 play inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 716
Senast: TinkerBell
·
Kropp & Själ Jag har bestämt för mig att jag har läst att hjärtproblem, även oupptäckta, kan ge psykiska besvär. Men nu hittar jag inget. Någon som...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Nu känner jag mig mer än lovligt korkad. Köpte härom dagen rakblad till min Gillettehyvel, bladet ligger i en liten förpackning som...
Svar
1
· Visningar
1 392
Senast: olivettino
·
Kropp & Själ Hejsan! Ikväll hände en konstig grej med mitt ena knä som också hänt förut, blir lite svårt att förklara men ska försöka, hoppas ni...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: GotAsecret
·
Äldre jag har sett massvis av personer dammsuga sina datorer, både stationära och bärbara flera gånger. När jag gjorde det straxt innan jul...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: emlem
·
Relationer Dessa planeter kommar att stå i givakt den 28 -29 januari kl 7-8 som är optimalt. Missa inte detta när dom står på linje. Första vecka i...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Jag är grymt sugen på att träna, men har sedan ett par månader tillbaka en inflammation som inte försvinner och värk/stelhet som kommer...
Svar
6
· Visningar
7 668
Senast: fryckan
·
Äldre Kära allsmäktige buke! Jag har i ett par år velat odla min egen sallad och blomkål och andra godsaker, men har pga tvestjärtar inte sett...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Har haft ett himla strul med tänderna senaste året (17 tandläkarbesök). Som om inte det vore tillräckligt har jag här i veckan åkt på en...
2
Svar
27
· Visningar
16 777
Hemmet Behöver lite input av er. Någon här som har installerat en gasspis? Jag har nu chansen att få det när vi renoverar köket, men man får ju...
Svar
15
· Visningar
3 773
Senast: BobberiBoo
·
Relationer Jag råkade visst flytta till Visby lite hastigt, lustigt och väldigt spontant. Och eftersom jag inte känner en enda själ här så...
2
Svar
24
· Visningar
2 629
Fritid Jag vill så gärna äta mer fisk men det enda jag lyckas med är lax och det blir ju lite tjatigt i längden... Någon som sitter på goda...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: Ullmerkott
·
IT & mobiler Dum fråga..... Men jag har en Iphone 4s och jag skulle vilja byta till en 5:a eller 6:a. Hur gör man då?? Min bindningstid har gått...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Smulu
·
Relationer Det är ett himla tjat om att vi skall ta hand om våra egna först innan vi kan ta hand om andra. Vilka är dessa "Våra egna"? Och vilka är...
21 22 23
Svar
459
· Visningar
24 317
Kropp & Själ Lite tips om hemmavård tack. Jag har ett ganska stort födelsemärke (lite mindre än en handflata) som börjat klia för några dagar sen. I...
Svar
10
· Visningar
808
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Hur stor lägenhet har ni och vad betalar ni för den? Hur är skicket? Var bor ni? Tänkte att det skulle vara kul att jämföra :) Vi ska...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 917
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Min pappa dog tidigt igår. Det var en stor chock för oss alla, helt oväntat. Vi pratade i telefon kvällen innan. Mina föräldrar bor i...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: myzzan
·
Fritid Jag har ett jätteskumt problem med min mobil (Z3 compact). Den importerar gamla bilder, som lägger sig och tar upp en massa minne! Jag...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Youmeoh
·
Äldre Misstänker att jag fått en ispropp i motorn. Hade lite diesel i motorn och den stannade oprovocerat, vägrar starta. Har tyvärr ingen...
Svar
9
· Visningar
5 042
Senast: em-pirre
·
Hemmet Kan man lägga sten/betong-plattor på ett trägolv i ett gammalt torp? En del säger att det funkar om man lägger gipsskivor först andra...
2
Svar
29
· Visningar
4 510
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp