Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Hej. Blev dumpad för 5 veckor sedan, har skrivit några trådar om det. Helt förkrossad var jag, jag trodde verkligen att han va den...
Svar
9
· Visningar
1 987
Senast: Ramona
·
Äldre Vad blir elkostnaden för en värmefläkt på 2000w?
Svar
8
· Visningar
4 645
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Har problem med golv, Vi har en hall vi ska bygga om och för att få det optimalt måste en halvvägg bort. Under vilken det då inte ligger...
Svar
2
· Visningar
1 240
Senast: hoppsann
·
Äldre Som en del kanske noterat så ligger jag i startgroparna för att flytta hem till Sverige igen efter två år i Estland. Jag har dock insett...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 069
Senast: Ponsse
·
Kropp & Själ Jag vet, ni är inga läkare och jag ber er inte heller att ställa någon diagnos, men någon kanske ändå har något tips på hur jag ska bli...
2
Svar
34
· Visningar
9 689
Senast: Magiana
·
Äldre http://www.kokaihop.se/recept/enkel-lyxpasta jag skulle vilja göra den här rätten icke vegetarisk, vilket kött tror ni skulle passa...
Svar
6
· Visningar
490
Äldre För att inte ta över Hiss eller diss ;) Här kan vi diskutera innehåll, vad man gillade och inte osv :) Själv ska jag fota mina...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
26 412
Senast: Trott
·
Relationer Jag var på dejt igår med en kille jag haft kontakt med via nätet i 2-3 veckor. Han var ny på sidan då och jag gaaaammmmal (men han fick...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
17 298
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns massa mattrådar. Men jag ville starta en till... Nu vill jag bara få massa inspiration. Så släng hej vilt in vad...
Svar
0
· Visningar
341
Äldre Kommunals ledning har använt 320 miljoner av medlemmarnas pengar på att driva lyxkrog och visa porrshower...
2
Svar
38
· Visningar
2 163
Äldre Nyss fått bilen fulltankad med diesel. 8.8 kr/litern Hoppas samma pris gäller imorgon på returresan En tapp straxt utanför Köln, På...
Svar
7
· Visningar
640
Äldre Är det någon mer här på Bukefalos som håller på att träna bågskytte? Jag har själv precis börjat, kanske hållit i en båge i totalt 5-6...
Svar
16
· Visningar
1 126
Senast: Gimsan
·
Äldre Min bror gifter sig om några veckor, borgerligt och utan fest *surar* :) Inte heller några bröllopsgåvor önskades, men jag lyckades, på...
2
Svar
38
· Visningar
1 600
Senast: Bri
·
Äldre Vad hade/har ni köpt i present till era föräldrar när de fyllt jämt? Behöver alla tips jag kan få! :bow::bow::bow::bow: (det ska inte...
Svar
6
· Visningar
1 415
Kropp & Själ Jag Är Så Ledsen Just Nu. Jag träffade en kille för ett halvår sen och jag blev väldigt kär i honom direkt och kände att han var rätt...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 879
Senast: GotAsecret
·
R
Hemmet Vi har precis flyttat in i en helt nyrenoverad lägenhet med en underbar ny spis. Vet inte vad det kallas (spishäll?) men den ser ut typ...
Svar
14
· Visningar
38 285
Senast: Smulu
·
Relationer Om några timmar börjar id kontrollerna att gälla. Dom som inte har giltig id handling avvisas vid gränsen. Dessutom har Riksdagen...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 138
Senast: yennork
·
Skola & Jobb Måste väl finnas någon/några här som varit iväg på utbytesstudier? :) Jag vill åka iväg på det och skulle vilja höra om ni har några...
2
Svar
30
· Visningar
1 975
Senast: Mabuse
·
Fritid Varje morgon pressar jag och dricker en halv citron och blandar med vatten och olivolja. Jag vill ta tillvara citronskalet och letar...
Svar
1
· Visningar
1 320
Senast: AraSlei
·
Äldre Schweiz tvingar de flyktingar som söker asyl i landet att, om man kan, betala för sig " Om ni vid er ankomst till mottagningscentrum...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 919
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp