Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det någon mer här på Bukefalos som håller på att träna bågskytte? Jag har själv precis börjat, kanske hållit i en båge i totalt 5-6...
Svar
16
· Visningar
1 127
Senast: Gimsan
·
Äldre Min bror gifter sig om några veckor, borgerligt och utan fest *surar* :) Inte heller några bröllopsgåvor önskades, men jag lyckades, på...
2
Svar
38
· Visningar
1 608
Senast: Bri
·
Äldre Vad hade/har ni köpt i present till era föräldrar när de fyllt jämt? Behöver alla tips jag kan få! :bow::bow::bow::bow: (det ska inte...
Svar
6
· Visningar
1 418
Kropp & Själ Jag Är Så Ledsen Just Nu. Jag träffade en kille för ett halvår sen och jag blev väldigt kär i honom direkt och kände att han var rätt...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 886
Senast: GotAsecret
·
R
Hemmet Vi har precis flyttat in i en helt nyrenoverad lägenhet med en underbar ny spis. Vet inte vad det kallas (spishäll?) men den ser ut typ...
Svar
14
· Visningar
38 309
Senast: Smulu
·
Relationer Om några timmar börjar id kontrollerna att gälla. Dom som inte har giltig id handling avvisas vid gränsen. Dessutom har Riksdagen...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 142
Senast: yennork
·
Skola & Jobb Måste väl finnas någon/några här som varit iväg på utbytesstudier? :) Jag vill åka iväg på det och skulle vilja höra om ni har några...
2
Svar
30
· Visningar
1 976
Senast: Mabuse
·
Fritid Varje morgon pressar jag och dricker en halv citron och blandar med vatten och olivolja. Jag vill ta tillvara citronskalet och letar...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: AraSlei
·
Äldre Schweiz tvingar de flyktingar som söker asyl i landet att, om man kan, betala för sig " Om ni vid er ankomst till mottagningscentrum...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 924
Senast: Billy
·
Äldre Jag har fåt en vidrig trojan i min dator som heter Webshield. Det kommer upp annonser hela tiden och den gör tex att tv4 play inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 716
Senast: TinkerBell
·
Kropp & Själ Jag har bestämt för mig att jag har läst att hjärtproblem, även oupptäckta, kan ge psykiska besvär. Men nu hittar jag inget. Någon som...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Nu känner jag mig mer än lovligt korkad. Köpte härom dagen rakblad till min Gillettehyvel, bladet ligger i en liten förpackning som...
Svar
1
· Visningar
1 395
Senast: olivettino
·
Kropp & Själ Hejsan! Ikväll hände en konstig grej med mitt ena knä som också hänt förut, blir lite svårt att förklara men ska försöka, hoppas ni...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: GotAsecret
·
Äldre jag har sett massvis av personer dammsuga sina datorer, både stationära och bärbara flera gånger. När jag gjorde det straxt innan jul...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: emlem
·
Relationer Dessa planeter kommar att stå i givakt den 28 -29 januari kl 7-8 som är optimalt. Missa inte detta när dom står på linje. Första vecka i...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Jag är grymt sugen på att träna, men har sedan ett par månader tillbaka en inflammation som inte försvinner och värk/stelhet som kommer...
Svar
6
· Visningar
7 669
Senast: fryckan
·
Äldre Kära allsmäktige buke! Jag har i ett par år velat odla min egen sallad och blomkål och andra godsaker, men har pga tvestjärtar inte sett...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Har haft ett himla strul med tänderna senaste året (17 tandläkarbesök). Som om inte det vore tillräckligt har jag här i veckan åkt på en...
2
Svar
27
· Visningar
16 792
Hemmet Behöver lite input av er. Någon här som har installerat en gasspis? Jag har nu chansen att få det när vi renoverar köket, men man får ju...
Svar
15
· Visningar
3 776
Senast: BobberiBoo
·
Relationer Jag råkade visst flytta till Visby lite hastigt, lustigt och väldigt spontant. Och eftersom jag inte känner en enda själ här så...
2
Svar
24
· Visningar
2 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp