Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Kommer ni att köpa en Guldtemla för 955kr. Temlan är gjord på en vanlig vetedeg som de sedan slår in i 18 karats bladguld. Fyllningen...
Svar
7
· Visningar
509
Kropp & Själ Någon som har ett tips för att få bort missfärgningar på naglarna?
Svar
1
· Visningar
491
Äldre Jag har läst en del artiklar om att händelser som i Köln ska vara en "våldtäktslek" vi namn Taharrush. Man pratar om det som om det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
18 960
Senast: mandalaki
·
Äldre Min avdelning på jobbet (landsting) skall byta våra tjänstebilar/poolbilar. Ett skallkrav från beställarorganisationen är att det skall...
2
Svar
35
· Visningar
2 868
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Jag undrar om någon har erfarenhet av att bestämma från Mathem.se och inte vara hemma vid leveranstidpunkten? Utifrån deras hemsida...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Har du lagt tillbaka ringen? Ringen du lyfte när du inte satt. Oh man, har du varit en god man? Som lyfte på locket och lade ner...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: golit
·
Äldre Är det någon här inne som haft problem med försäkringsbolag när ni fått en bestående skada som ni får leva med resten av livet? En skada...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: tuaphua
·
Äldre Jag önskar introducera en icke övertygad person men märker att jag har svårt att veta var jag ska börja och vilken nivå som är lagom...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
13 658
Senast: Monstermom
·
  • Omröstning
Skola & Jobb Jag är i en period där jag dras med diverse filosofiska funderingar över liv och leverne. Det senaste nu är lönearbete. Här kommer...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 196
Senast: escodobe
·
Äldre Jag hittade en rätt intressant grafik i DN. det finns en karta där man kan välja sin kommun och jämföra hur bra man är på att sortera...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 788
Senast: Buck
·
Kultur Vet någon några bra hästfilmer? :)
Svar
18
· Visningar
2 349
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Alltså nu är jag lite uppgiven om min rygg och tänkte höra efter erfarenheter. Min rygg har varit en tråkig historia av och till under...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 101
Senast: Cattis_E
·
Äldre Tja, inte nödvändigtvis en Skoda men sambon och jag ska byta ut vår gamle trotjänare, en 16 år gammal Volvo som rullat närmre 35 000 mil...
Svar
16
· Visningar
2 003
Senast: supersonic
·
Trädgård & Växter Efter otaliga misslyckade försök vänder jag mig nu till Buke för lite experttips. Som en person som gärna lagar mat har tanken om en...
Svar
3
· Visningar
614
Senast: Septicemia
·
Äldre vattnet i vår bostad är mindre varmt än tidigare. Förut kunde det vara skållhett från kranen och duschen. Nu kan jag ha både dusch och...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Hello! Skulle gärna ta emot lite tips på chaterresemål, restid 1 vecka och någon gång i augusti, allra helst all inclusive. Eftersom...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: BaconBob
·
Äldre Bör kaffe förvaras i kylen? Jag har fått med mig det hemifrån men vet inte om det är en myt? Hittar både åsikter för och emot när jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 910
Senast: Jen80
·
Äldre Ikväll åkte alla julsaker, stakar och stjärnor ner och får vila i kartongerna till nästa jul. Men i mina kvarter har jag varit en av få...
Svar
11
· Visningar
530
Kropp & Själ Har ni tips? Jag har konstaterat att jag nog har ganska dåligt självförtroende. Och inte gjorde de senaste två årens depressionsproblem...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: mandalaki
·
Äldre Mitt kylskåp, ett Gorenje ca 5 år gammalt, låter så himla mycket. Det piper och det rasslar och det har sig. Tyvärr står det dessutom...
Svar
9
· Visningar
2 681
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp