Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns det någon chans att få denna kombination att fungera? Jag har mycket gammalt porslin som jag älskar, men har fått för mig att...
2
Svar
39
· Visningar
26 254
Senast: 95johsv
·
Tjatter Har ni några nyårslöften? Om ni vill kan vi köra en uppföljning senare under det nya året. Jag börjar med mina nyårslöften: Gå till...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 168
Kropp & Själ Många verkar i dag lida av stress. Vad finns det egentligen för olika reaktioner på svår stress? Hur påverkar det den stressade...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 106
Senast: Raderad medlem 19815
·
Skola & Jobb Hej! Är det någon här som har pluggat utomlands? Behöver inte vara just till sjuksköterska. Jag är väldigt sugen på att dra till...
2
Svar
21
· Visningar
4 143
Senast: Teilani
·
Tjatter Hittade i mitt FB flöde, någon från en fransk berger des pyrénées sida...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Björk
·
Äldre Jag och sambon funderar på att boka en weekend till Köpenhamn (typ en torsdag-måndag) jag vet inte varför, men jag har alltid velat åka...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: VLMF
·
Hemmet så ser det ut som om samma kvinna äger flertalet av de bostadsrätter som är till salu i grannstaden. Hennes kappa, skor och väska av...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 578
Hemmet Någon som vet var man kan hitta en sådan? Det är så fult under vårt tvättställ i lilltoan att jag tänkte sätta på en sådan för att...
Svar
5
· Visningar
1 563
Senast: tanten
·
  • Låst
Äldre En miljöpartist har dragit igång en kampanj som går ut på att man ska vägra visa id när man kommer in i Sverige via Öresund....var han...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: kryddelydd
·
R
Skola & Jobb Vi har en tenta som ska in på onsdag. I beskrivningen finns det ingenstans angivet hur stor uppsatsen ska vara (vanligtvis står det...
Svar
15
· Visningar
868
Senast: Io
·
Äldre Har naiva är de egentligen i Rosenbad? Ja, jo, nog kan många få jobb som skördearbetare, dvs plocka bär o grönsaker. Men jord o...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 427
Äldre Dagens I-landsproblem. Ska jag titta på The heat eller grown ups 2 eller magic mike (den första inte xxl)?
Svar
7
· Visningar
635
Senast: Saigon
·
Hemmet Jag bor inte jättestort och vi har inte tvättstuga i föreningen, utan alla har egen tvättmaskin + torktumlare och dessa har då varit i...
Svar
3
· Visningar
1 582
Senast: tanten
·
Mat Jag vet att det hänger ett gäng begåvade matnördar här på buke, så jag hoppas att jag kan få lite tips och inspiration. :) Vi ska...
2
Svar
22
· Visningar
3 476
Kropp & Själ Hej! Jag tänkte kika lite här om någon har lust att dela med sig av tips och erfarenheter kring magkatarr? Vad brukar du äta/inte äta...
Svar
9
· Visningar
5 146
Senast: Akela
·
Äldre Hur gör ni för att spara pengar och få ihop en buffert? Ska snart gå till banken och se över mitt sparande, så tänkte om ni hade några...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 435
Fritid Jag har googlat mig blå men misslyckats, så nu testar jag med allvetande Buke. Jag söker efter ett dataspel som jag kommer ihåg att vi...
2
Svar
20
· Visningar
3 031
Senast: Bison
·
Äldre jag fick nyligen en kombinerad fritös/fonduegryta (elektrisk) som jag tänkte inviga. Vet dock inte vad jag ska fondua i. Vad brukar ni...
Svar
7
· Visningar
1 491
Senast: Korven
·
Äldre I december beställde jag ett strykjärn nöt det väl kom var det i fel färg. Jag skickade ett mail och fick en returlapp från företaget...
Svar
2
· Visningar
727
Kropp & Själ Nytt år, ny tråd :) För dig som vill gå ner i vikt, gå upp i vikt, hålla vikten eller bara tycker om att hänga i tråden ;)
92 93 94
Svar
1 868
· Visningar
105 073
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp