Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Semestern ligger inte många dagar bort, men tackvare Sveriges fantastiska väder så har den riktiga semesterkänslan inte riktigt infunnit...
Svar
1
· Visningar
408
Kropp & Själ Köpte en menskopp för några månader sedan, årets bästa köp :love: ! Använder en mens app i mobilen som håller koll på när den...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Brandgul
·
Äldre Farmen började igår. tänkte vi kunde diskutera farmen här. :) vad tycker ni? Letade men hittade ingen tråd. ta bort om de redan finns en.
34 35 36
Svar
704
· Visningar
48 546
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska på examensbal på måndag och skulle vilja ha lite input på hur jag ska tänka när det kommer till skor, smink, smycken och naglar...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: Mineur
·
Hemmet Det är mycket att tänka på vid husköp och jag skulle gärna vilja ta del av era erfarenheter. Allt går ju inte att läsa sig till. Vilka...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 455
Senast: Mois
·
Äldre Har någon där ute i av er något tips på mjölkfri smörgås tårta? Maken önskar sig en smörgåstårta på födelsedagen. Den får vara...
2
Svar
22
· Visningar
5 014
Senast: Pudlan
·
Relationer Hej alla! Jag har sedan ett tag funderat på om jag ska göra slut med min pojkvän, och skulle behöva lite hjälp på traven i tänkandet...
Svar
11
· Visningar
3 059
Senast: Lillagoajag
·
Hemmet Äldsta sonen vill ha pirattema i sitt rum men vet inte hur man ska göra riktigt. En väggmålning kan man ju göra förstås, men verkar...
Svar
4
· Visningar
1 455
Senast: Andromedae
·
Relationer Skriver ett anonymt inlägg ang detta då det är privat.. Men är det någon här som fått igenom vuxenadoption eller vet någon som fått ...
Svar
15
· Visningar
3 331
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag har förstått att det finns en del veganer på Buke och behöver hjälp att handtera veganer i ett familjesällskap. En person i min...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
14 212
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Varning för långt inlägg... Jag är en så kallat "ung vuxen", som dock känner mig som en 16-åring... Då menar jag inte bara mitt omogna...
2
Svar
21
· Visningar
2 179
Senast: prallan
·
Äldre Sambon och jag ska bege oss hem till mina päron i sommar, vilket förvisso bara är en resa på 5h men då vi har hund kommer vi ändå att...
2
Svar
21
· Visningar
3 833
Senast: Habina
·
Äldre Behöver nån att prata med nån som kan muntra upp mig. Känner mig ledsen just nu.Min pappa är ju död och det närmar sig hans årsdag ...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: chaosgirl
·
Äldre Nu har det varit mkt inbrott i det område jag bor. Hur garderar man sig? För ett par veckor sen. Killen har larm, ni har säkert läst om...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Blueberry
·
Äldre Någon som har koll på ungefär vad kingslands storlekar motsvarar? Tänkte både på deras unisex storlekar och deras dam storlekar, om de...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Ni som har någon form av pollenallergi, vad har ni för symptom och vilka mediciner tar ni? Och hur märkte ni att det var just allergi...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: Rosett
·
Relationer Vi skulle ju inte glida isär, växa ifrån varandra och gå skilda vägar. Och nu står jag här, ensam och vilsen och vet inte hur jag ska...
Svar
15
· Visningar
2 863
Senast: Praeterea
·
Skola & Jobb Började ett nytt jobb som personlig assistent i maj (semestervikariat).Har nu kommit in i jobbet och inser att jag inte trivs alls med...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: Cambrie
·
Äldre Expressen hade en fråga på sin hemsida om man tyckte att det skulle vara tillåtet att ta VAB för att sköta om sjuka djur. Vad tycker du...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 015
Senast: YlvaG
·
Skola & Jobb Man ser ofta jobbannonser för extra- och deltidstjänster som har villkoret "annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% krävs". Vad...
Svar
2
· Visningar
680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp