Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har ett relativt stort antal exceldokument som jag ska ta bort ett ord i. Finns det någon genväg för att ta bort ordet i flera...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Eftersom det nästan alltid regnar i det här landet är jag på jakt efter en snygg vårjacka/kappa som tål en del regn. Funderar på en...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Sonic76
·
Skola & Jobb Nu när jag och mamma börjar komma igång med vårt företag behövs givetvis ett vettigt bokföringsprogram. Men vilket ska man välja? Vi är...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: cewe
·
IT & mobiler Som spin-off på tråden om surfplattan, så är jag rätt fundersam på hur det kommer sig att smarttelefoner och surfplattor har något slags...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Efter att ha klämt handen har jag som ett stort blåmärke i vilket jag i stort sett helt har tappat känseln. Det känns bedövat och har...
Svar
14
· Visningar
12 629
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hallå. Jag är 19 år och trött på min alldeles för stora rumpa, något som många verkar gilla att påpeka. Jag är 167 cm och väger 61-62...
2
Svar
31
· Visningar
3 333
Senast: Miljon
·
Trädgård & Växter Jag har precis köpt ett radhus och inser ju nu när snön precis försvunnit och gräset börjat växa att jag nog borde lära mig nåt om...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jaha då är det dags för medarbetarsamtal med nya chefen och en hel drös med frågor som ska avhandlas. Och en fråga gör mig lite ställd...
Svar
19
· Visningar
1 419
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Hej! Pga levnadsglad konvalescenthäst och att matte kom i vägen för hovarna så ligger man nu med helgipsat ben, från ljumske till...
Svar
10
· Visningar
3 653
Senast: Pudlan
·
IT & mobiler Jag är jättenöjd med min läsplatta, utom på en punkt, textinmatningen. Galaxy Tab ändrar självsvåldigt mina textinmatningar till...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Liran
·
Äldre Något jag själv har lagt märke till mycket mer på sistone är att så fort det är skriverier om t ex en olycka där en lastbil är...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 911
Skola & Jobb Hur skriver man eg bra ansökningar när man söker flera jobb inom samma företag eller myndighet. Jag menar, man ska ju motivera varför...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: TinkerBell
·
Äldre En undersökning från SIFO på uppdrag av Svd visar att var tredje väljer bort tåget p.g.a risken för förseningar. Själv har jag också...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 053
Senast: Andromedae
·
Äldre Hej alla, Jag brukar mest skriva på ungdom, men tänkte att denna tråden passade bäst här kanske =). Jo, min pojkvän vill köpa en ny...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 554
Senast: spinxx
·
Tjatter ...och hon har lovat mig allt vad jag vill.. ...fortsätt men en rad ur låten du lyssnar på just nu!
Svar
3
· Visningar
604
Senast: sjoberga
·
Äldre Åker på marinbiologikurs på västkusten 3 veckor i sommar och den inkluderar en hel del snorkling. Känner att jag vill ha med mig egen...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: SaraMara
·
Äldre Dokumentär. Sänds på Discovery i dag söndag 31 maj kl 23:00 - 00:00. "Det här är den rörande, sanna berättelsen om de miljontals...
Svar
1
· Visningar
431
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Efter att ha haft ont i evigheter och lätt blir väldigt spänd i sätesmuskler och höfter så var det en instruktör på gymmet som frågade...
2
Svar
24
· Visningar
3 789
Senast: Kivina
·
Svar
0
· Visningar
200
Senast: blizz
·
Äldre Totalt hjärnsläpp här, det finns ett slags hårdare bröd, som är formad som en liten skål, som man kan fylla med olika röror. Säljs i...
Svar
10
· Visningar
2 702
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp