Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag hinner alltid bli ganska så hungrig innan jag ska gå och lägga mig, så jag äter i princip alltid någon form av kvällsmat utöver...
Svar
16
· Visningar
1 834
Senast: Karma
·
Äldre Vi ska åka på en liten minisemester, sambon och jag. Vi åker över Stekenjokk till Vilhelmina och ska bo på deras hotell nu mellan idag...
Svar
13
· Visningar
857
Senast: kamomillo
·
IT & mobiler Jag ska på studentfest på fredag, den blivande studenten är helt lyrisk över korvmaskinen som hans vän fick förra veckan när han tog...
Svar
17
· Visningar
1 459
Senast: Tiffanys
·
Äldre Hej. Tänkte höra lite med er om detta störande objekt. Grannar! Jag önskar så att jag kan hitta min dröm gård o slippa grannar man...
Svar
8
· Visningar
569
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Finns det någon mer som är Allergisk mot Sodium Laureth sulfate? Har kommit på att jag är det, då jag får mjäll och som små finnar i...
Svar
7
· Visningar
1 525
Senast: AraSlei
·
Äldre Jepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar...
Svar
7
· Visningar
3 327
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb När jag tog studenten var också året som skolan jag gick i började återuppta traditionen med studentbal igen. Det var inte alla som...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 060
Senast: Carisma
·
Kropp & Själ Vad är grejen med Bruce Jenners könsbyte?? Vad är så märkvärdigt?
2 3
Svar
48
· Visningar
4 712
Senast: Energi
·
Äldre På skattekontot utbetalt den 6 som var i lördags, tre bankdagar. Då borde dom komma idag men inget ännu. Ha ni fått era?
2
Svar
31
· Visningar
1 842
Senast: Oldie
·
Äldre För någon månad sedan så köpte jag en flaska med hårspray, efter två veckor så fungerade den inte längre. Det är som om att när man...
Svar
14
· Visningar
20 235
V
  • Låst
Kropp & Själ Hittade ingen ny, hoppas det inte är dubbelpostat! In med fler, fler, fler! Stormkast får gärna slänga in sina igen för bilderna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
369 074
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Jag har varit hormonfri i ungefär 6 månader nu och trivs som fisken i vattnet:D aldrig mått så här bra. Skyddar mig med kondom nu och...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 742
Senast: em-pirre
·
Hemmet Vi håller på att renovera vårt badrum och har bett firman som gör det att även titta på vår tvättstuga. Vi har fått en offert men jag...
Svar
11
· Visningar
9 631
P
Svar
5
· Visningar
3 379
Senast: prallan
·
Äldre I går pratade jag med en försäljare ("...bla bla bla, telefokus, på uppdrag av telia...") och nappade på ett erbjudande. Nu har jag fått...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: Trott
·
Tjatter Jag ska stå för lekarna på min systers namngivningsfest för hennes dotter, men jag känner mig tom på idéer. Det får inte ta för lång...
Svar
3
· Visningar
2 190
Senast: Tassetass
·
Äldre Är det någon här som varit i New York nyligen? Skulle vilja ha lite rekommendationer på hotell och områden att bo i :) Letar...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: malllle
·
Kropp & Själ Jag är så sjukt trött på allt som har med mens att göra. Jag tackade nyss nej till att åka ut med mina vänner i deras nya båt pga...
Svar
12
· Visningar
1 048
Senast: kopur
·
Äldre Var inbjuden till knytkalas med arbetskamrater igår. Sammanlagt var vi ett gäng på 10 stycken. Två av personerna "höll i" festen (dvs vi...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 040
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag är en person med hyfsat mycket temperament men har genom åren ändå lärt mig att inte hetsa upp mig över saker som inte är lönt att...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
38 116
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp