Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tänkte att jag skulle uppfylla en dröm jag länge haft och lära mig spela gitarr. Kommer inte ta lektioner eller så, har vänner som...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Håriga ben.. ja, då pratar jag om ben som lätt skulle kunna misstas för en mans i mängden+längden+färgen av hår. Jag har länge struntat...
2
Svar
37
· Visningar
6 064
Senast: Trollunge
·
Tjatter Det är väl inte bara jag som tillbringar midsommaren ensam? COOP hade stängt så det blev inga jordgubbar men 7eleven har öppet så har...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 468
Senast: Oldie
·
Äldre Tecknat, en val som bodde i en skål eller i ett badkar, vet inte om det var på tv eller i en bok, 80- eller 90-tal. Ringer det en klocka...
Svar
4
· Visningar
549
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Var kan jag hitta någon vas som de på bilderna eller liknande i Göteborg eller på nätet?
Svar
0
· Visningar
2 904
Senast: Rosenblad
·
Äldre Förra året, ungefär vid den här tiden, skaffade jag mig en ny hemsida/blogg. Den skulle betalas en gång per år så jag hade börjat...
2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Tora
·
Trädgård & Växter Behöver köpa en ny grästrimmer. Det finns en Granngården där jag är nu. Finns det vettiga trimmar där? Bensindriven, ska klara ganska...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 592
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag har fått det mot rygg- och nackvärk men tycker inte det hjälper så värst bra. Iofs tar jag bara på kvällen, 2 Alvedon+1 Naproxen...
2
Svar
33
· Visningar
39 194
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Igår när jag tränade intervaller blev jag väldigt andfådd och fick svårt att andas vid mycket korta intervaller. Jag blev inte trött i...
Svar
4
· Visningar
1 494
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Hej! Jag är sjukskriven just nu och räknar med att kanske, men lite tur, kunna jobba 2 h/dag i augusti. Fast originalplanen är förstås...
Svar
14
· Visningar
2 291
Senast: Oldie
·
Äldre Glad midsommar på er alla!
Svar
15
· Visningar
788
Senast: Pegasus63
·
Skola & Jobb Nu är det så här, jag har sökt en massa olika utbildningar nu till hösten och fick för nån vecka sen reda på att jag tagit mig in på...
2
Svar
21
· Visningar
3 729
Skola & Jobb Ja, nu behöver jag hjälp. Jag pluggar på högskola, men sedan snart 10 månader tillbaka har jag stora problem pga mitt diskbråck i...
Svar
10
· Visningar
1 849
Senast: Centaur
·
Äldre Idag har det gått 6 år sedan du dog min älskade pappa. Minns allt som hände men för det så kommer du alltid att finans i mitt hjärta...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: Kilauea
·
Mat Ja, har ni några tips på vegetariska rätter till en sommarbuffé? :) Jag har verkligen noll koll men vill kunna erbjuda något gott och...
2
Svar
31
· Visningar
2 805
Senast: mamman
·
Tjatter Ser på sändningen från prinsbröllopet och slås av hur MÖRKT ni har det i södra Sverige nu... :-O Era stackare... Skönt att bo där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 196
Senast: Jeps
·
Fritid OBS att det ska stå PRYMTÅNG i rubriken. Hilfe! Jag går bet. Hur fan får jag knappjävlarna rätt? Jag har plasttryckknappar "color...
Svar
4
· Visningar
3 329
Senast: Mirtai
·
Fritid Någon mer här som spelar Wordfeud? Väldigt smidigt att ha det i luren tycker jag! Jag är rätt kass, men tycker det är roligt. Fler...
46 47 48
Svar
945
· Visningar
107 449
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag borde ju känt mig vuxen för länge sedan. :angel: Är 36, har ett ansvarsfullt jobb, bostadsrätt, bil m m. Men då jag är barnfri och...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 319
Senast: Skogstokig
·
Äldre Det manliga runkandet har fått ett motsvarande kvinnligt ord. I en omröstning vann klittra. jag tycker det låter lite rart.
2 3
Svar
45
· Visningar
3 777
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp