Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Min laptop kraschade totalt for nagra dagar sedan. Det mesta hade jag ju backup pa men nagra filer hade jag inte hunnit ordna... Trodde...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler precis som rubriken säger.. Min skärm blir snäppet mörkare på min laptop när jag drar ut sladden till vägguttaget, och nej det är inte...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: vildros
·
G
IT & mobiler Vad ska man göra när datorn har krashat? Kan man fixa allt själv? Har aldrig varit med om detta. Försöker starta datorn, men den...
Svar
13
· Visningar
1 432
Senast: GALOPP
·
Fritid Vi har just köpt oss en trissjolle från sjuttiotalet (?!) någongång. Centerbordet är av någon anledning inte på plats. Någon som vet hur...
Svar
9
· Visningar
5 687
G
IT & mobiler När jag jobbar med mina bilder så vill jag lägga in en "copyright" på dom, men var sjutton hittar jag symbolen? Som det är nu så gör...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: An1e
·
IT & mobiler Fan vad jag hatar vista !! Min dator dör men jämna mellanrum och fick veta att det är pga att Vista inte är helt 100, detta har nu lett...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: nilema
·
IT & mobiler Har en dator med windows vista home basic. min sambo raderade en låt och den flyttades till papperskorgen. men när han skulle tömma...
Svar
3
· Visningar
1 254
Fritid Har idétorka. Någon som har tips på roliga cupcake toppings och fyllningar? Gjorde precis en hög med minicupcakes i citronsmak men...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Fjomp
·
Fritid Sambon fyller år i morgon och jag funderar på att köpa ett wii-spel i present. Men vad behöver man ha i början förutom själva konsollen...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: Kaaarin
·
Hemmet På fredag får vi nycklarna till nya lägenheten, första saken att göra är att måla om i sovrummet. Ljusa väggar är bestämt. Hur ljusa är...
Svar
4
· Visningar
5 819
Senast: satanic
·
Hemmet I sommar ska jag renovera min lägenhet, tänkte ta det rum för rum. Men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för färger...
Svar
5
· Visningar
1 560
Senast: eldione
·
Hemmet Om man behöver renovera sitt badrum (mattan på väggarna behöver bytas), vad kan det hamna på för kostnad? Nån som kan ge nåt ungefärligt...
2
Svar
26
· Visningar
18 092
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Funderar på att flytta till billigare boende och har hittat en gullig etta centralt.. Funderar på det här med loftsängar, det hade...
2
Svar
23
· Visningar
9 057
Senast: Inte_Ung
·
M
Fritid Japp håller på att städa lite nu inför sommaren och undrar nu vilket rengöringsmedel som ni tycker är bäst? :laugh: Har framförallt en...
Svar
5
· Visningar
1 971
Senast: Kimz0r
·
Trädgård & Växter Jag har köpt tomatplantor, hallonplantor och jordgubbsplantor från Bakker. Alla plantor kommit fram fräscha, jag har planterat dem i nya...
Svar
17
· Visningar
7 008
Senast: Prosit
·
L
Trädgård & Växter Ska man klippa ner dem när de har blommat klart? Det ser ju rätt skräpigt ut när fröställningarna är kvar, men jag vet inte om blomman...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: Prosit
·
L
Trädgård & Växter Köpte jordgubbsplantor tidigare i år och planterade dem efter konstens alla regler i ny trädgårdsjord i särskilda krukor. Men det kom...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Prosit
·
Fritid Kan man fortfarande det? Hur gör man i så fall, vem hyr ut containers? Vi har så mycket att rensa och röja och det börjar bli lite...
Svar
19
· Visningar
3 853
Senast: Lupin
·
S
Fritid Nu är det ju snart midsommar och tänkte dra i hop en nubbe sallad till festen, så ge mig era bästa recept. Tackar:):banana:
Svar
6
· Visningar
1 442
Senast: Sproti
·
R
IT & mobiler Har stött på problem så nu behöver jag hjälp... har en gång i tiden lärt mig hur jag ska göra, men minnet är inte alla gånger så...
Svar
19
· Visningar
1 125
Senast: Jezzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp