Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler Har stött på problem så nu behöver jag hjälp... har en gång i tiden lärt mig hur jag ska göra, men minnet är inte alla gånger så...
Svar
19
· Visningar
1 125
Senast: Jezzie
·
S
IT & mobiler Om jag går in på youtube t.ex så står det Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Nu har jag efter många års dreggalnde och besviket fotointresse pga skitkameror bestämt mig för att köpa mig en riktig kamera! Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 367
Senast: Andorra
·
Hemmet Här kommer ännu en tråd om mina hustankar. Vi är verkligen nära nu. Det är meningen att vi ska skriva på köpkontraktet på huset imorn...
Svar
15
· Visningar
3 153
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Jag har odlat paprika i vanliga oglaserade lerkrukor, men fått en massa spinn på plantorna. De är väl lika bra att slänga ut, med jord...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Låtta
·
IT & mobiler När jag försöker köra/installera ett program via cd-skiva så kommer bara den här rutan upp, oavsett om jag försöker installera...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: emmath
·
IT & mobiler Eller är det bara jag som inbillar mig? Innan kunde jag komma rakt på det jag sökte efter genom göra en boolesk sökning med väl avvägda...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: ang
·
Hemmet Jag blir snart vansinnig av utmattning!! :crazy: Redan ett par veckor innan midsommar är jag hårt tärd av sömnbrist, och då vet jag...
Svar
15
· Visningar
18 338
Senast: pinky
·
S
Fritid var får man tag på dessa? Skall sätta upp myggnät i sovrumsfönstret. På G**nngården finns färdiga kit att köpa, men dom är dyra...
2
Svar
24
· Visningar
6 796
Senast: Sproti
·
IT & mobiler Jag kan inte ladda ner filmer på photobucket som jag har lagt till musik i. Förut har det funkat utan några som helst problem. Är det...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Zeeke
·
C
Fritid hur F*N kommer man förbi denhär saken!! Jag har kämpat som en galning!!! Chappe som är i desperat behov av hjälp
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Chloé
·
IT & mobiler Om jag vill ha en laptop på avbetalning, vilket är det bästa? Vi har telia bredband 24 mbts och har en stationär dator men den har...
2
Svar
26
· Visningar
2 689
Senast: doglover
·
Fritid Och dagens projekt blev detta.. Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers En snäll make Betongstenar och...
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: Minerva
·
S
Hemmet Sitter och ska välja tapeter till nya lägenheten. Det är en hyreslägenhet så mina val är inte så många. Nu gäller det köket, har...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: squirlett
·
Hemmet Jag och min sambo letar ny soffa nu, äntligen!! Vill då självklart veta vad ni har för soffa i ert hem. För- och nackdelar med soffan...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
20 730
Senast: Vilsa
·
Trädgård & Växter Jag är lite sugen på att skaffa en fontän att ha i trädgården. Vi har ett litet berg som står mitt i trädgården och det skulle vara...
Svar
8
· Visningar
2 285
Senast: Låtta
·
Fritid Ja, kan man det, frysa rabarber alltså?? Fick med mig hem hur mycket rabarber från stallet idag som helst! Växte tydligen väldans bra...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: Angua
·
Hemmet Jag ska tapetsera om ett rum i min lägenhet, tanken är att jag ska ha vita/ljusa tapeter men jag vill ha in en fondvägg på en vägg med...
Svar
3
· Visningar
2 088
Senast: Kivina
·
IT & mobiler Undrar om någon har bättre koll på hur man gör:confused:? Jag har en laptop som jag vill kunna koppla till tvn för att kunna titta på...
Svar
14
· Visningar
7 818
Senast: suisyola
·
Trädgård & Växter Kan man göra det? Bara rakt av? Har en ek som är så lång och smal och skulle vilja ha den lite mer buskig, att den inte bara växer...
Svar
4
· Visningar
14 877
Senast: vippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp