Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Hur gör jag för att se vilka sidor som "pop up blockeraren" just blockerat? (Windows Explorer 7)
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Cafer
·
Trädgård & Växter Har en flaggstång på tomten. Förr fanns det en rabatt där men nu är det bara gräs. Vill göra nåt fint och lättskött. Vad hade ni gjort?
Svar
2
· Visningar
2 437
Senast: taccotad
·
Fritid Hjälp! Jag håller på och syr en brudklänning och har stött på ett problem, ska ska ha sk broderispets el. applikationsspets (broderad...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Nussikan
·
A
IT & mobiler Tänkte jag skulle kolla vad ni har för TV hemma hos er... Vi ska snart byta upp oss och har väl bestämt oss så långt att det blir en...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: squirlett
·
IT & mobiler Ja, jag håller på att göra en hemsida i Microsoft Publisher där jag ska sälja mina bilder, men, hur fasiken får jag in bilderna? Alltså...
Svar
5
· Visningar
1 046
IT & mobiler Hej allihopa, hoppas jag la tråden rätt! :) Jag har haft min mobiltelefon i några år nu och jag känner att jag vill byta upp mig till...
Svar
14
· Visningar
4 234
Hemmet Jag har varit på besök i ett hus som har källare. Nere i källaren såg jag något som liknade vitt spindelnät på betongväggen. Vad kan det...
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: Mynta2
·
Hemmet Luft - luft. Vad har ni för märke och modeller? Hur stora hus värmer ni upp? Är ni nöjda? Jag har ett litet hus och tänker installera...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: cambello
·
IT & mobiler Hur gör man för att få ut stillbilder ur en film? Har en canon ixus 70 som jag filmat lite med och där kan man bläddra bland bilderna i...
Svar
3
· Visningar
1 816
IT & mobiler jag har bytt dator nu till en bärbar och nu skullle jag vilja ha en bra brännarprogram till denna så jag kan bränna lite. Har ett på...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Sharpless
·
D
IT & mobiler Nu är de så här att jag har en hemsida där jag har en blogg för nuvarande bara är flytande text som jag publicerar som vilken text som...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Zaga
·
C
Hemmet Ska köpa en ny tv-hylla till sovrummet, och behöver samatidigt en ny hylla. Tänkte passa på och köpa 2i1. Är det nån som har en sån...
Svar
15
· Visningar
1 406
Senast: Cronis
·
Hemmet Jag har googlat och sökt men inte funnit något bra tips på hur man bygger en uppfällbar säng. Mini ska få omgjort i sitt rum och...
Svar
10
· Visningar
11 616
Hemmet Nu vankas våren och sommaren och jag vill ställa några mysiga möbler ute på min balkong. Problemet är att den är ganska liten! SÅ har ni...
2
Svar
23
· Visningar
11 277
Senast: Basilika
·
Hemmet vi ska mäta våran lägenhet, vi vet att man tar längden * bredden. men då har vi ett litet problem, vi vet inte vart vi ska mäta bredden...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Älskar att fotografera men har nu tröttnat på min vanliga olympus digital kamera som har ett antal år på nacken. Tycker att den ger...
2
Svar
36
· Visningar
2 247
Senast: mariposa
·
Hemmet Tanken är ju att vi ska ta oss i kragen och börja göra om lite här hemma. Inspirerad blir jag av att läsa dyra inredningstidningar som...
Svar
5
· Visningar
1 146
Fritid Om man skulle vilja skaffa sig en pytteliten husvagn (lagom för två personer), av äldre årsmodell, vilka märken och modeller ska man...
Svar
12
· Visningar
8 125
Senast: tinna
·
IT & mobiler Finns det nått sätt man kan blockera popup fönster i explorer? sitter vid min mammas dator som är ett vrak, kommer upp ruta efter...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Ok, får väl starta med att jag är fullständigt talaglös när det gäller datorer... :D Skriver på min C-uppsats och har gjort en snygg...
Svar
6
· Visningar
5 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp