Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Fritid Någon mer än jag som är helt såld? :D Tänkte jag skulle skaffa några fler spel i serien (har bara Spyro the Dragon och A Hero's...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: Punkity
·
Hemmet Hur sköter man om trägolv bäst när man städar? Och tror ni man får ta egna bilder på en visning?
Svar
17
· Visningar
6 484
IT & mobiler Eller hur dum får man bli egentligen... :crazy: Fick en fil skickad på MSN och smarta jag öppnar så klart. :o Snart säger syrran att...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: Kratus
·
Fritid Finns ju en campingtråd men den är ju lite mer vigd åt tältning och campingplatser känns det som. Så jag startar upp en tråd där vi kan...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 703
Senast: Apache
·
IT & mobiler Jag har länge varit inställd på att köpa en Canon EOS 400D, men har nu fått höra att kittobjektivet till 450D ska vara grymt mycket...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: Irenes
·
N
IT & mobiler HUR gör man för att få igång självutlösaren på canon eos 400d? Någon som vet? har hittat en knapp där det står "enbild" och...
Svar
5
· Visningar
3 545
Senast: novosibirsk
·
Hemmet Nu har jag bott i lägenheten i snart två år, och jag har aldrig varit nöjd med sovrummet :crazy: Det ska ju vara ett rum där man trivs...
Svar
6
· Visningar
1 683
Senast: Ava22
·
Hemmet Vi funderar på att anlita en firma för att göra lite här hemma. En firma har hittills erbjudit sig att komma och titta på det som ska...
Svar
2
· Visningar
1 136
IT & mobiler Min dator är inte purung men inte heller från stenåldern. Den har funkat problemfritt tills här om veckan då den helt plötsligt inte...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: nilema
·
H
IT & mobiler När jag har sökt på ett ord på google tex på min dator vi säger att jag sökte på "häst". nästa gång jag ska söka på något på "h" så...
Svar
8
· Visningar
1 941
Senast: spydon
·
IT & mobiler Visst har jag rätt i min misstanke är det i sig är viruset? Hur får jag bort det från min dator? Den har fått spunk :crazy:.
Svar
1
· Visningar
608
Senast: nilema
·
Fritid Hur har ni gjort med era gamla hästars stamtavlor? Funderar på hur jag ska göra min gamla älskades häst tavla. Vill att den ska ha...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Pia
·
IT & mobiler Jag tycker det skulle vara så kul att ha kinesiska. :D Bara skoja, jag har köpt en telefon här på irland och skulle vilja ha svensk...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Går det att lösenordsskydda ett dokument?
2
Svar
20
· Visningar
1 523
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Jag och min sambo tänkte skaffa en ny data. Vi kom på att en laptop kanske vore bra. Så man kan ta med sej den ut och så. Vi har...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Jag är ute efter en system kamera. Mest bara för att fota för att jag tycker att det är kul. Kollade lite på NetOnNet och hittade detta...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Jag känner att jag börjat snöa in på Tamron AF 17-50mm f2,8 SP XR Di-II LD Aspherical (IF). Är det någon här som har ett sånt, eller...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler Jag skulle vilja trycka en fotobok i ett enda exemplar som jag ska ge bort i present. Jag vet att det finns en massa företag som...
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: moiran
·
Fritid Någon som har? Vi har ju så mycket krusbär, rabarber och vinbär (vit, röd och svart) i stugan, så jag tänkte försöka göra lite saft...
Svar
13
· Visningar
2 361
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler Vet inte om detta hör till datorer men det kändes som om det iafl va det bästa stället att lägga denna fråga..... :eek: Ja frågan är...
Svar
5
· Visningar
4 632
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp