Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Blev filmad med mobilkamera på en träning och fick det sedan bränt på CD, men min dator hittar inget program att köra filmerna i, då de...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Kratus
·
IT & mobiler Om man jobbar med tidningsredigering i Quark och vill kunna spara ner materialet på USB-minne, hur stort bör minnet då vara? Jag är...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Russis
·
Fritid Jag har en väldigt pysslig mamma och tycker att hennes verk borde visas upp för världen! Hon har en lång tid haft dille på att göra...
2
Svar
39
· Visningar
6 941
IT & mobiler yttre linsen på ett Sigma DC 18-200mm objektiv har spruckit? :crazy: Går den att byta. Har för mig att objektivet kostar typ...
Svar
6
· Visningar
1 028
IT & mobiler Varför fungerar det inte hos mig? Jag har windows mediaplayer 11 men näää. Blir bara ett färgbludder. Ljudet funkar. Varför? Om jag...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Snuffsan
·
E
Fritid Jag är sugen på att skaffa mig en liten Buddha-staty, just för att jag tycker de är vackra. Men känns lite konstigt eftersom jag inte är...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: johannea
·
Trädgård & Växter letar som sjutton efter en plantskola eller trädgård som säljer dessa, men det verkar ont om dem eller så letar jag på fel sätt. är det...
Svar
7
· Visningar
2 469
Senast: johannea
·
C
Trädgård & Växter Någon som har tips på rosor som passar i kruka, alltså inga stora utan miniatyrer. Färgen spelar inte så stor roll, men inga gula och...
Svar
9
· Visningar
3 247
Senast: Clintan
·
Hemmet Det är ändringsdags i badrummet för en äldre anhörig. Det behövs mer plats vid dusch. Så jag funderar på vad som är bäst att göra. I...
Svar
7
· Visningar
2 020
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Såg att jag på Pionerna har svarta myror, samma sak var det på plommonträdet förra sommaren. Rosorna har drabbats av gröna små löss...
Svar
4
· Visningar
1 940
Senast: åke
·
IT & mobiler Olympus E-510 Den har fått rätt bra omdömen, någon som har den? Den är betydligt billigare än Nikon D80 som jag jämför alla digitala...
2
Svar
23
· Visningar
2 071
Senast: Seabaz
·
U
IT & mobiler Varje gång jag öppnar en fil i min dator sparas den i Startmenyn under Dokument. Går det att ta bort denna funktion?
Svar
10
· Visningar
1 725
Senast: Korven
·
IT & mobiler Någon som vet om det är något att ha? är inte så jättehaj på datorer,allt är bra så länge det funkar,ungefär.. Har för tillfället...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Scaramouche
·
D
IT & mobiler Jag använder Nero.. Har alltid kunna bränna dvd skivor med det programmet. (obs. dataskivor går jättefint, har inte prövat ljud) Men nu...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Det måste ju gå på något sätt, men hur? /aiquen, trög.
Svar
2
· Visningar
1 692
Senast: aiquen
·
Fritid Min kille är hos en gammal gubbe och hjälper han sälja ut massa prylar som han inte vill ha kvar.. och då har den gamla gubben en...
Svar
8
· Visningar
1 519
Senast: KungTulle
·
M
Trädgård & Växter Har två st jättestora svärmorstunga, men bladen har vikt sig så dom bara hänger och ser fula ut. Kan jag skära bort dom största och mest...
Svar
3
· Visningar
3 021
Senast: Minime
·
IT & mobiler Jag fick lust å ladda hem testversion av cs3.. har ju cs2, men det skadar ju inte å ha cs3 i en månad iag :p så jag laddar hem...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: MinIan
·
Fritid Är ni intresserade av det o hur lever ni? jag har ju i och med gård stor amöjligheter at göra som jag vill,och jag har under flera år...
2
Svar
23
· Visningar
4 133
Senast: Skumme
·
Trädgård & Växter Jag vill ha fina växter i alla mina fönster, men det går inget vidare för alla växer sig för stora. Har +30 cm djupa fönster, lagomt...
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: Tant Acka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp