Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag fick lust å ladda hem testversion av cs3.. har ju cs2, men det skadar ju inte å ha cs3 i en månad iag :p så jag laddar hem...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: MinIan
·
Fritid Är ni intresserade av det o hur lever ni? jag har ju i och med gård stor amöjligheter at göra som jag vill,och jag har under flera år...
2
Svar
23
· Visningar
4 127
Senast: Skumme
·
Trädgård & Växter Jag vill ha fina växter i alla mina fönster, men det går inget vidare för alla växer sig för stora. Har +30 cm djupa fönster, lagomt...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Tant Acka
·
L
IT & mobiler Hej! Jag är så glad i min kompaktkamera, men är också lite nyfiken på en mer avancerad. Här finns många rådar om olika modeller och så...
Svar
10
· Visningar
898
Senast: Låtta
·
IT & mobiler Gaaah!!! Jag blir tokig på den! Bara hänger sig hela tiden, vill inte göra som den ska eller nåt. Fönstret ser inbjudande...
2
Svar
25
· Visningar
1 701
Senast: nilema
·
R
Trädgård & Växter Har tankt att i narheten av min damm plantera salix viminalis. Jag har en vision om att det ar latt att plantera salix och att de snabbt...
Svar
2
· Visningar
2 230
Senast: KungTulle
·
S
IT & mobiler Haha vet inte ens om man kan säga så men iaf...jag har gjort en film i Windows Movie Maker, försökte ladda upp den på YouTube i det...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: aiquen
·
S
Hemmet Skulle vilja byta ut våra tråkiga vita innerdörrar mot något snyggare och vill helst slippa byta karmar .men eftersom vi bor i en...
Svar
2
· Visningar
1 714
Senast: susekl
·
Fritid Tycker att det kunde vara kul med en campingtråd. Vi kan kanske ge varandra tips och råd om utrustning, campingplatser, etc? Vi är...
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: vego96
·
Fritid Jag skulle alltså behöva ha ihop två olika tygstycken (har ett par jättesköna byxor där fickorna envisas med att poppa upp så jag tänkte...
Svar
7
· Visningar
6 765
Fritid Att vi har silverfiskar i badrummet kan jag leva med. Det är ett äldre badrum och tids nog ska stammarna göras om. Men jag hittar...
2
Svar
38
· Visningar
21 015
Senast: Sammet
·
IT & mobiler Ja jag vet inte hur man ska uttrycka det bättre än så men problemet är följande: Jag har installerat nero och nu öppnas alla filer...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: pigleton
·
S
Hemmet Hur ser er hall ut? Vill se bilder då jag snart ska börja fixa vår hall här hemma.
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: Derivata
·
Hemmet Hur blev det, visa gärna bilder! Funderar på att slänga på vitfärg på mina 4 olikfärgade och solblekta hyllor...
Svar
3
· Visningar
1 253
Senast: kvandi
·
Trädgård & Växter Det är alltid kul att prova nåt nytt. Vi håller på att göra stora förändringar ute på våran balkong. Det ska läggas trägolv, höja upp...
Svar
6
· Visningar
1 838
Senast: Tassetass
·
E
IT & mobiler Hur gör man för att spara bilder på en cd utan att de blir skrivskyddade? Vill helst kunna spara fler bilder på skivan efter hand om det...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Egonson
·
A
Trädgård & Växter Till och från har jag problem med rött spinn på mina krukväxter. De som drabbats har åkt ut på maskhögen och där har de fått frysa ihjäl...
Svar
1
· Visningar
3 072
Senast: LadyFrost
·
Hemmet Som rubriken anger så har jag tänkt tillverka en egen sänggavel men när jag satte mig ner och funderade på designen så tyckte hjärnan...
2
Svar
34
· Visningar
32 606
Senast: Xzite
·
K
IT & mobiler Någon som kan tipsa om ett bloggverktyg/en template som kan åtsadkomma ungefär det här. :bow:
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Kimz0r
·
O
IT & mobiler Vad ska man tänka på när man köper bärbar dator!? Jag behöver en dator som: ¤ funkar för vanligt kontorsarbete (mail, office o...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp