Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vilket ska man ha? AVG? Sygate? Eller nåt annat?
Svar
18
· Visningar
1 968
Senast: mariposa
·
T
  • Låst
IT & mobiler Vad betyder: Copy the cracked executable over from the Crack directory on the DVD to your installation directory.
Svar
2
· Visningar
667
Senast: nidron
·
Trädgård & Växter o nu menar jag lökar man äter o inget annat ;) Jag har funderat lite på det där, om man planterar en gul eller en röd lök, blir det då...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Bison
·
IT & mobiler Har införskaffat ett hemmabiopaket,Harman/Kardon AWR 137.. Komplett med dvd/förstärkare/högtalare/subwoofer Allt frid och fröjd så...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: movi
·
C
IT & mobiler Istället för att klicka med musen för att ta sig framåt i en powerpoint-presentation har jag sett folk som klickar med mobilen. Hur...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Unix
·
IT & mobiler Jag har med god hjälp av en väninna lagt upp alla förekommande hästar på min hemsida i en access-databas (ja, jag är stamtavlenörd..)...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hehe... jag har lånat min brors systemkamera.... och så minns jag tydligt hur jag läst i tidigare trådar om systemkameror att man just...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 890
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag har suktat efter en systemkamera jag vet inte hur lange.. Och da mest varit intresserad av en Canon. Nu har jag hittat en Eos...
2
Svar
32
· Visningar
2 109
Senast: Sleepan
·
IT & mobiler Jag tyckte att jag bara hörde ljud på en högtalare ett tag, så jag gick in i "sound-manager" och kollade hur mätaren stod, och den stod...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Modest
·
A
Trädgård & Växter Vad planterar ni vid era stall? Och vad planterar ni INTE?
Svar
11
· Visningar
2 155
Senast: Marna
·
Trädgård & Växter Huset ser ut så här: Bild 1 Bild 2 Bild 3 Staketet ska gå från häcken, utefter rabatten och sen avslutas med en grind in mot...
2
Svar
24
· Visningar
3 814
Senast: jaca
·
H
IT & mobiler Har med mina tidigare kameror aldrig haft några problem att fota akvariet - både detaljbilder samt bilder på hela (på håll) har blivit...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Jag skall åka ganska länge i morgon och har en film på datorn. Funderar på lägga in den i mobilen och se på den i morgon på tåget...
Svar
2
· Visningar
1 513
Senast: MadicDomino
·
S
IT & mobiler Hur får ni in bilder från datorn i trådar som ni skriver här på Buke?? Alltså bilder som ligger sparade på datorn, inte från nätet...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Har nyligen köpt en Nikon D40 som jag ÄLSKAR..:banana: nu vill jag ha tips på bra objektiv till denna! Jag har bara ett objektiv som...
2
Svar
29
· Visningar
3 880
Senast: Gnist
·
Fritid För en tid sedan testade jag för första gången att tillverka hemgjord müsli. Jag följde ett recept där man blandade havregryn med olika...
Svar
8
· Visningar
7 274
Senast: Challe84
·
Trädgård & Växter Ni duktiga människor med gröna fingrar! Testade på att så lite Tagetes, och det var himla va många det blev! Har dem inne och har...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Royal_724
·
Trädgård & Växter Vi har bestämt oss för att sätta thuja framför de glesa, gamla oxelhäckarna in mot båda våra grannar på båda sidorna av tomten. Den ena...
2
Svar
35
· Visningar
20 132
Senast: Lupin
·
Trädgård & Växter Ja! Vilka är de bästa sätten att bli av med dessa odågor på? De kom till lilla skåne för några veckor sedan och de förökar sig värre...
Svar
15
· Visningar
1 294
Senast: ginnies
·
Hemmet Jag letar mig fördärvad :( Min mamma önskar sig en dörrmatta med texten "Oh no, not you again" (eller liknande, minns ej till 100%)...
Svar
11
· Visningar
3 153
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp